Det första..
jag gör då jag vaknar på morgonen är att kolla temperaturen ute, sätta på kaffet och radion.
Undrar hur många olika " det första jag gör på morgonen " det finns..vad är det första Du gör ? 
Jag "masserar" Charlie, sätter på radion, dricker en massa vatten och går in i duschen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Matar katten, går på toa och sedan bort och startar upp datorn
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
#1 Charlie är katten som tycker om att klappas liknande massage sen han "mådde konstigt" en gång när han var liten.
Sätter mig vid datorn.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag kissar och dricker vatten
Sedan släpper jag ut katterna.
Sedan kollar jag temperaturen ute. Sätter mig vid datan en stund. Gör mig i ordning och tar in katterna och ger dem mat. Fixar lunchlådorna till oss.
Sedan samåker jag och min man till jobbet på morgonen.
/Maria
För min del beror det på om det är en ledig dag eller om det är en dialysdag.
På lediga dagar går jag upp halv sju och gräddar frukostpannkakor till barnen innan jag själv äter frukost.
På dialysdagar går jag visserligen upp samma tid, halv sju, men då duschar jag bara och åker iväg efter några minuter vid datorn.

Toan, kolla ut om det finns vilt i trädgården eller på gärdet, ut med hund och ev. inneliggande katter och sen kaffe!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Bensprattel i sängen i en kvart ( går mycket lättare röra benen i luften än gående) sedan upp och niger 30 ggr. badrummet för diverse och sedan kaffet som jag tar med till datorn. Nu med tända ljus.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Myser med min sambo och våran katt- Vi går sällan upp innan katten börjar bitas och bråka för att han vill gå upp.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Kissar och dricker vatten, sen slår jag på TVn och kollar BBC Breakfast show och kollar laptopen. Sen går jag antingen till jobbet, eller om jag är ledig så går jag och gör te/kaffe till mig och pojkvännen när han bestämt sig för att gå upp :)
Blir väckt varje morgon av maken som ger mej kaffe på sängen.ett underbart sätt att börja dagen
Sen upp på toa ner i köket äter frukost tillsammans,när han gått iväg till jobbet lagar jag lunchen som han ska äta vid 12 ,datortid och fixar mej för att gå till jobbet 11.30..
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris
Tänk..vilken aktivitet det är i husen om morgnarna..alla gör vi olika saker 
kollar klockan, vidare till toaletten.
å nu när jag inte har nåt att gå till på morgonen så går jag å lägger mig i sängen å tittar på tv en stund innan de är dags att gå upp fr dagen=)
Tänk, imorse kom inte katten Charlie upp ur sängen, antagligen för att det var så kallt i huset. Och när jag kom hem ikväll låg han kvar på samma plats som i morse!!
#14 Stackars Charlie
/Maria
#15 Javisst är det synd om honom som dåligt med kläder!