Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettsjälvförverkligande
Läst 1641 ggr
[Sisa]
0

Spegeln

Har Du många speglar i Ditt hem ?  Någon helkroppsspegel ?

Speglar Du dej ofta..vad ser Du ?    Glad

flisan708
0

Jag har en helkropps spegel i hallen, sen vanlig i badrummet.

Jag har svårt att undvika helkroppsspegeln i hallen då man passerar den för att ta sig mellan rummen. Visst tittar jag om, vem är det jag ser, Jo mig själv!!! Vissa gånger ser jag på mig själv mer noga, andra inte och ibland ger jag spegelbilden ett gott skratt. Särskilt på morgon, frisyren då brukar inte inte alltid vara den bästa.

Fridaaaa
0

Har 1 helkroppsspegel på garderoben, sedan en stor helkroppsspegel i ena rummet och liten badrumsspegel :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Jag har en halvkroppsspegel i badrummet på ett svängbart skåp och spegeln är ofta bortvändFlört

Sedan har jag en vanlig spegel ovanför handfatet och en liten i hallen men där ser jag bara nyllet.

Jag speglar mig på morgonen när jag gör mig iordning och sätter upp håret och så slänger jag väl en koll när jag är på toa hemma och även borta.

/Maria

Namiko
0

Jag älskar speglar och skulle gärna ha fler uppsatta, men lägenheten är lite väl liten för det. Har 2 speglar i badrummet och en helkroppsspegel som jag brukar ta en snabb titt i innan jag ger mig ut ur lägenheten så att håret inte står rakt ut. Jag gillar min spegelbild men brukar inte spendera överdrivet mycket tid med den.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[WickedAlly]
0

Vi har en vid grovingången, en helfigurs i hallen, två i sovrummen varav en är helfigur. Sen har vi på båda badrummen, halvstora som hänger över handfaten och så har vi ett i ett skåp i vardagsrummet (som bakstycke). Sedan har vi några mindre varianter som är bra om man vill sitta och sminka sig :P

Vi hade visst en del, speglar mig dock sällan om jag inte ska ut. Vad jag ser varierar otroligt mycket, ändrar sig efter humöret :)

chik
0

Spegel..Har typ en lite lång i hallen..Sen uppe i badrummet har jag en ovanför handfatet.Sen en halv vägg på badet i källaren.

Spegeln ser jag inte mig själv i så ofta..

O vad ser jag..Mig""

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
2

Speglar kunde jag vara helt utan, men vi har ju en riktig liten spegelapa i familjen som emellanåt verkar sätta bo framför spegeln, vår dotter.

Vi har tre, en vanlig över tvättstället på toa på övervåningen, en likadan i badrummet och en lite större i hallen, men den är ingen helkroppsspegel, så fåfäng är ingen i familjen bortsett från den lille damen som fyller 10 om en vecka.

Glad

[Sisa]
0

# 7  Det kan jag tro..att små damer gillar speglar!  Barn är härliga Skrattande

Karmatarerskanise
0

En helkroppsspegel i hallen och en badrumsspegel

ks.gerbil
0

vi har 4 helkroppsspeglar en där uppe, en där nere en i mitt rum och en i mammas och pappas rum.. och två ganska stora i badrummen :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Maria
1

I en av våra lägenheter så hade vi spegelgarderober i sovrummet och det var en hyresrätt å inte bara att byta ut.

Jag vande mig aldrig vid det. Jag låg dessutom alldeles bredvid garderoberna.

Vår gamla katt fick fnatt varje natt de första veckorna och stod som ett piggsvin mitt i sängen och morrade åt in spegelbild innan han vande sig.

/Maria

snigelpiga
0

Skrattande

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ops!

Jag visste inte att det redan fanns en spegeltråd ..då tar jag bort min. Jag har en i badrummet som jag är väldigt förtjust i, och  sedan tre i dotternsrum två helkropps och en för ansikte.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

snigelpiga
3

#13 Trots att jag är en snigeln, hittade jag tråden. Skrattande

Cristine
1

Skrattande

Det var just därför, andra kanske gått förbi den.

chik
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bumbleboo.Hii..Pussar de kan..Peter..Redig liten dotter du har..

Snigen traskar sakta,Sakta…Tyst

ja vi har vanliga speglar..Inget som jag gillar..Står oftas en Kärring o glor på mig..

Titta själv..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
2

En spännande tjej som jag skulle vilja träffa!Skrattande

Maria
2

#16 Jag är så imponerad av din lååånga flätaGlad

/Maria

aggeelin
1

Vi har en helkroppsspegel i hallen. Det är skjutdörrar till en stor garderob. Det är ganska bra att se mig själv som "helperson" ibland. Om jag ser ner på min egen mage så ser den lite fet ut, sådär uppifrån. Om jag ser mig i spegeln så ser den ok ut!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Just nu har vi bara två. Det ska dock upp två till :) Vi flyttade in för en månad sen. En av de som sitter uppe är en helkroppsspegel.

Jag ser faktiskt en vacker, ung kvinna i spegeln nu för tiden. Jag har kommit över de flesta av mina komplex. Jag struntar i att jag är smal numera, alla ser vi olika ut och det är såhär jag är menad att se ut, bevisligen. Jag vill fortfarande gå upp i vikt, men jag hetsäter inte längre.

Det är så skönt att ha släppt allt det där och bara acceptera sig själv. Och jag har alltid tyckt om mina ansiktsdrag, jag ser ut som min mormor gjorde när hon var ung :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

ixtab
0

en i badrummet och en hel kropps i hallen

jag ser en kvinna på lite å 50 med långt rött hår :)

Live long and prosper

Cristine
0

Jag gjorde en fråga för ett par år sedan"Vad ser du i spegeln" och det resulterade i att alla tog kameran och fotade sig själva. Resultatet finns här…

www.livskvalitet-2.se

Tråden heter Spegelbilder.