Beslut
Vi tvingas fatta många beslut..lättare och en del mycket svåra.
Det svåraste beslut jag fattat, är nog då jag beslutade att låta vår lilla vovve somna in för alltid..trots att Han var mycket sjuk. 
Vilket är Ditt livs svåraste beslut ?
När jag bestämde mig för att lämna bort min hund. Hade haft honom i två år och velade i flera månader och grät mycket innan jag väl bestämde mig. Men det var mycket lättare efteråt när jag kände att det verkligen var rätt beslut.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Att avliva djur är alltid svårt och en stor sorg
Ett av mina svåraste beslut var att bestämma om jag skulle opereras i huvudet eller inte. Jag hade fått all information om risker och vinster men valet var ändå mitt i slutändan.
Sedan har jag gjort ett annat svårt val i livet men det är inget jag vill prata om.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att ta bort mina djur..Att var böden som bestämmer..Det är något av det värsta som kan finnas.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag kommer nog ställas inför ett sådant val snart. Inte alls så allvarligt som det ni berättar om, men stort för mig.
Avlivning av djur. Om man ska eller inte ska.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När det gäller att ta bort ett djur så tycker jag inte att det är ett svårt beslut att fatta. Det görs ju av en tvingande anledning som är för djurets bästa och måste göras.
Däremot är sorgen och saknaden som kommer efteråt svår.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
890.Jo vist är det så..Djuret är sjukt…o gammalt..Men för mig känns det såå jobbigt..För det är ju en dag o tid som skall bestämmas..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#6 Beror ju på situationen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Svåra beslut har jag tvingats fatta många gånger i livet, exempelvis när jag tog beslutet att amputera den andra foten efter att den första tagits, men vilket som är det allra svåraste vet jag inte.
Vad jag däremot vet är att alla mina beslut har lett fram till den plats och det liv jag lever nu och ett enda annorlunda beslut under vägen skulle ha kunnat innebära att jag inte hade haft vad jag nu har.
Oj … vilket beslut som varit det SVÅRASTE …. det går nog inte att svara på egentligen, eftersom alla svåra beslut varit det svåraste, fast på olika sätt och i olika situationer.