Cykla!
Är så glad för jag har precis köpt en sån fin cykel! En svart "tantcykel" (säger min man att det är, hihi) med cykelkorg fotbroms (såklart!
) och sju växlar. Susar fram så fint på den 
Brukar Du cykla? Vad har du för cykel?
/Christina
Jag kan tyvärr inte cykla längre.
Min gamla trotjänare gick i graven förra året och det var en röd Skeppshult som hängt med i ur och skur sedan jag var 13 år. Alltså blev den 36 år. Jag har visserligen bytt sadel och pakethållare och ett antal däck genom åren. Min första och enda vuxencykel.
/Maria
#1 Åh en Skeppshult! Trist att den gett upp, men härligt att den varit med så länge ändå!
/Christina
#2 Glömde skriva: Grattis till cykeln
Min son är 28 och har en svart damcykel med cykelkorg
Han cyklar dagligen och avskyr herrcyklar med stång.
/Maria
#3 Åh, tack!
Ah, låter som en klok son
Cykelkorg är väldigt praktiskt, gillar att ha handväksan däri. Och så har jag skaffat en iPhone-hållare som sitter på styret!
/Christina
Jag cyklar ibland, men gillar inte så mycket att cykla, vet ej varför:P
Har en damcykel, svart, minns ej märke dock.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis till Cykeln,, Jag cyklar året om oavsätt väder och vind. Ska mycket till för jag ska ta bussen.. Väldigt mycket snö och inte skottat alls.
Jag har en Monark tantcykel som heter Karin, Blå och röd och sadeln är röd.
Den andra som jag hade var också en Monark karincykel, Men den stal dom exakt tre månader efter jag köpt den. Den såg ut som pippilångstrump cykel
Jag har äntligen köpt mig en ny fin cykel, jag tycker om att cykla! En röd fin med handbroms och 24 växlar. Den cyklar jag så fint med !! Och låser numera fast min cykel mycket noga!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag cyklade mycket förr innan jag blev av med fötterna. Jag tävlingscyklade till och med under ett par år som tonåring. Numera cyklar jag sällan eftersom det är ganska komplicerat. De vanliga proteserna jag går med kan jag inte cykla med eftersom de inte går att böja tillräckligt för att foten ska kunna följa med runt hela pedalvarvet.
Jag har sågat ner bakkanten på hylsorna till ett par äldre proteser så att det går att cykla, men det gör ganska ont och jag känner inte att jag har kontakt med cykeln ordentligt. De proteserna går inte att gå i eller, så det blir inte så mycket cykling trots att jag har en 21-växlad mountainbike, visserligen 20 år gammal, men ändå.

Grattis till cykeln säger jag med men tyvärr avskyr jag cyklar. Jag törs helt enkelt inte cykla av olika anledningar. Men ha kul med din cykel!