Skor
Vad köper ni för skor?
Det är så viktigt att man tar hand om sina fötter, Något som jag känner nu att man måste.
Mina fötter är typ det enda på kropen som jag köper ordentligt till och kostar på mig, medans resten så köper jag billigt, för jag har dels så breda fötter fram och har fått sk. hallux valgus interphalangeus (sne led i stortån) pga att jag gick i för små skor som barn. Mina tårs leder är sådeles böjda och en aning deformerade. har blivit bättre sedan jag började köpa rdentliga skor. Får lätt nageltrång i stortårna pga det också.
Har ett par sommarskor: http://www.caminosport.com/images/SALOMON/119327_1_Z.jpg
Och den jag har som höst, vinter, vårkänga är en Everest TCS Water 5000 vilket är en varm vatentålig (5000mm vattenpelare) höstkänga i sportkängemodell. Jag har kunnat gå med dem hela vintern utan att frysa det minsta!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
De är bra höstlegenden, Ibland vill jag ha finskor när man går ut, Men sen har man så ont i fötterna,
Annars så har jag fotvänliga skor,
Jo finskor har jag några par också ifall det skulle behövas.
Ibland får fossingarna offra sig. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
hehe,, Ja vill man var fin får fötterna lida pin
Nike Air Pegasus som jag går i varenda dag år ut och år in. Köper ett par nya varje höst.
Mest gympaskor och tygskor :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skor
ja kan hålla med om att fötterna skall man ta hand om..
fast inte mina då..
Har ett par små vita sommarskor som jag nog har haft i några år..Träskor gummistövlar..
Vintern har jag kängor o Gummistövlar..
O så ett par svarta pumps till begravning..
Kläder skor väskor smycken hår är inte min grej..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag köpte ett par dyra vinterkängor av goretex (heter det så?) och de lär jag väl ha tills de är utslitna om jag känner mig själv.
Annars går jag i gympaskor, typ Converse, eller sandaler.
Inomhus har jag ett par Birkenstocktofflor som verkar outslitliga. Ibland kan det löna sig att köpa dyrt.
/Maria
Eller billigt Bumbleboo..
Köpte för så länge sedan ett par gympadojor på klädkällaren för 50kr som jag hade när jag städade -Jobbet.. o där traskar man runt i skit polisch o gud vet allt..O de höll i många år..Helt otroligt…Så i bland kan man ha en sådan tur..
Som dina små Tofflor…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jo, det är rätt chik. De jag hade innan var också helt fantastiska och de kostade inte mycket alls.
Men så köpte jag ett par billiga till och de sprack rätt av ganska snart.
Så mycket är nog tur.
/Maria
Sko-kanonen!…När det blir akut och jag absolut måste ha ett par, snabbt in, prova och snabbt ut innan jag får akuta gäspanfall ;-)
Jag har knasiga fötter men jag har vant mig! Ecco - skor verkar vara det märket som funkar bäst till mina fötter. De är tåliga, bra kvalitet å har lång livslängd så därför är priset värt i längden.
När jag traskar i skogen har jag likadana som Höstlegenden la in enblänk om fast svart å turkos, dom e super och tål väta.. Svala på sommaren å varma på vintern..älskar dom.. Vita reebok låga är åxå favvisar.. Kläder å skor är inte heller min grej.. Men för mig måste d vara både snygga å sköna skor.. Foppisar har jag vid husvagnen:)
Å dom e ju inte vackra direkt, men jäkligt sköna ..tycker bäst om cross :) Westernboots är grymt snyggt å skyhöga klackar, men d kan jag inte gå i längre "fniss"
Jag jobbar inom vården då känner jag av hur viktigt de är att ta hand om fötterna, För helst skulle jag vilja ha två par skor som jag kan byta under dagen.
Jag märker när jag inte har tagit hand om mina fötter för då är det som fötterna inte orkar bära mej. Får nästan gå på tår i stället för det gör så ont då.
Så nu smörjer jag fötterna varje dag.. Filar eftersom jag har och får förhårdningar på hälarna sen spricker huden. De gör ont när man går då
#15 Jobbar också inom vården och håller med dig om att det är viktigt med bra skor. Använder även stödstrumpor på jobbet. Äntligen har det kommit lite roliga stödstrumpor med mönster. På jobbet använder jag en sko med båtsula från jobi, de är super.