Marilyn Monroe
Nu är det 50 år sedan hon dog och nu är det ju några herrar här inne som kanske kan förklara hennes stora dragningskraft.
Jag har aldrig förstått varför hon blivit så stor??
Det fanns andra kända kvinnor i hennes generation som i mina ögon varit både vackrare och haft mer utstrålning.
/Maria
Hon har charm! Nog för att jag inte är karl, men jag gillar marilyn monroe. Hon är super charmig och super söt! :)
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
I mina ögon så verkade hon vara en riktig "bimbo" om man nu får uttrycka sig så.
/Maria
Vackrare än monroe? Går det? Hennes charm, plus hennes sätt att hantera sig själv, hennes hållning, gör henne nästan perfekt.
Allt handlar ju inte om utsidan, det handlar ju om hur man hanterar den med. Det är ju skillnad på att ha en snygg sportbil och att faktiskt kunna köra den bra, om du hänger med på vad jag menar :p
Jämfört med dagens trådsmala ideal är hon någonting som jag tänker fortsätta anse vara idealet för en tjej.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#3 Ja du ser, jag har tydligen inte fattat detta alls
/Maria
#4 Kroppspårk är ju så otroligt viktigt :)
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Böja sig framåt, puta med både tuttar och mun menar du
/Maria
..för 50 år sedan hade jag bara varit intresserad av hennes ..byst
höger eller vänster
jag hörde med ena örat på morgonTV(?) om tre ..initierade kvinnor som diskuterade hennes fenomen
en slutsatts:
för män var hon bara en sexx symbol
för kvinnor(på 50talet) att hon var mycket mer
BÅDE komedien,sexig,o klok
att hon bröt ut kvinnor för antingen eller-rollen ..
..jag tycker inte hon är ..SÅ "sexig"
det ..kan bero på att jag vägra köpa det
när manskatycka att honärdetsexigastesomfinns
(lyd,annars är du väl bög)
; penke
Har aldrig personligen tolkat henne som en sexsymbol O.o
-Stephen Hawking
Jag tror att det var en blandning mellan bimbo och på samma gång clever women, hon spelade nog mer bimbo än vad vi kan ana.
För att komma så långt måste man vara smart i det gemet, och för att bli röjd ur vägen vet man alldeles för mycket.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Fast det är väl aldrig bekräftat att hon blev mördad?
/Maria
Inte riktigt fast det finns de som säger sig ha bevis. Hennes närmsta vänner tror inte på den oficiella förklaringen med piller.
Hade det funnits bevis hade det varit ute i luften redan. Inte en chans att pressen hade snålt med sånt när dom skulle kunna tjäna miljoner med kronor på det…
-Stephen Hawking
De kansker inte tordes!
Bara en gissning, jag vet inte mer än er utan skriver bara det jag läst,var och en har sin tro och jag tror inte det var någon från fam.
Kennedy som tog hennes liv heller som det pratats om.
Det finns ingenting som människor inte vågar när det kommer till pengar, fear factor är ju ett typ exempel på just det…
-Stephen Hawking