Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 597 ggr
pius314
3

Morgon 31/7

Alltså. 06.30 anländer byggubbarna. 06.40 står en lastbil på tomgång precis utanför mitt sovrum, nu väntar jag bara på att de ska börja tippa fyllnadsmassa. Jag söker inte gärna konflikter, men nu börjar jag lacka ur!!! Det är mitt i ett villaområde och många har semester :-= Så jag kan inte säga att jag har rn god morgon. Men jag hoppas ni har det!!!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
chik
0

Pius härligt o komma upp på morgonenKyss

Ja vi har regn här i min del av landet..O i går var jag zabelle Annl hoss 890-3. o vad roligt vi hade..Alltid roligt o träffa människor som man får goa skratt av..

Ja nu skall vi till Öland, Men känns som vi blir hemma…Det är ju en tur så man bestämmer ju skälv om man vill åka…..

Vill ju gärna till Öland, men men,,Ja nog om mig.

Fin dag där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hans K.
0

God morgon Pius o chik och alla andra som droppar in

#0 Jag förstår dig fullt ut, då det lägger om taket på förskolan nedanför här i sommar, det är kaptrissor som sågar, hammare som bankar saker slängs ner från taket, lastbilar som lastar av och lastar på och till råga på allt så kommer dessa gräsklippare och trimmers fram på dagen o sopbilen o skränande ungdomar på natten som inte visar hänsyn.
Jag vill bo på Landet!!! Tack för att du tog upp ämnet och jag fick lätta på säkerhetsventilen. Nu är det tyst i alla fall och jag ska skriva lite..
#1 Goa vänner och glada skratt gör gott i själen :) Kul ! Härligt initiativ
Ha alla en skön dag där ute i landet
Hälsn. /Hans

chik
0

Hans..Tjing på sig..Ja glatt humör är en fri till gång..O skatte fritt.

Var ju lite ironi till Pius..Vet ju hur svettigt det är när man inte kan sova på sin lediga tid…

Vi hade ett tag på våren en liten gammal herre som satte i gång o såga ved på lördag o söndas morgonen ca 4 på morgonen o fy vad det skar i öron o själ..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
1

Godmorgon!

Börjar så sakta hämta mig efter de tre vilda damernas besök här i går! Skrattande

Men det var jättekul att träffas, och hundarna blev ordentligt omklappade!

Och för de som undrar så var de ännu trevligare i verkligheten än de verkar här! Glad

Och så regnar det idag…

Ha de bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

pius314
1

#1 ha ha, (var finns min döskalle-smiley Flört)

#2 det bjussar jag så gärna på, ibland behöver det få pysa ut!

#4 Åh, vad trevligt. Kul att ni ses irl Glad

aggeelin
0

#0 Jag förstår dig verkligen!! Fy för att inte få sova på morgonen!

Godmorgon! Här hänger regnet i luften. Jag ska ut och shoppa stövlar till barnbarnet tillsammans med sonen. Få se om det följer med något annat också…

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Godmorgon på er

Pius jösses vilket uppvaknande du fick, Tänk att bli väckt så tidigt på morgonen,

Idag ska jag inte göra något mer än ta dagen som den kommer, Sov lite länge idag vände på kudden sov till 11. Jösses Pius jag sov nog lite för dej ocksåSkrattande

Ha en skön Tisdag, För det är väl tisdag idagSkrattande

pius314
0

#7 Härligt Tina, det var dig väl unt!

:-)

stina63
0

Jag har lätt att somna om,, vända på kudden,, hehe,

Idag har det regnat åskat haft sig. Fått stänga av datorn hela tiden, vill inte sitta vid datorn eller prata i telefon när det åskar, Men nu skiner solen igen, Får hoppas att det håller isej med sol och värme

AnnL
1

God kväll!

# 1 Ja visst var det roligt Chik.

# 4 Skönt att du börjar hämta dig efter de tre vilda damernas besök 890-3. Du var väldigt trevlig du också. Flört

Här är det ömsom sol och regn. Har lagt in lite gurkor idag.

Ikväll ska jag på klubben o träna lite rallylydnad med Silver.

Ha en fin kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

Go kväll!

Jobbat hela dagen. Plus en ministund på marknaden. Hittade dock ingenting.
NU ska jag ta det lugnt, behöver jag hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

Pratade med arbetsledaren. Bad dem försöka vänta till sju. "Aah men morrn kommer en leverans halv sju serru. Idag skulle han kommit sju, men han va lite tidig". Men dra åt h-vete, vad jag är less. Hade han sagt "vi ska göra allt vi kan" så hade jag varit nöjd. Alltså bygget kommer fortsätta lääääänge till. Men det är NU vi har semester

aggeelin
0

#12 Men såå tråkigt!! Skrikandes

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet