Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 615 ggr
Maria
2

Godmorgon 30/7

Godmorgon måndag.

Sitter på jobbet och jag är helt ensam här verkar det som.

Idag var det fuktigt ute och ganska grått. Får se vad denna dagen har att erbjuda.

/Maria

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Samma väder här som i Göteborg.  Väntar besök av tre vänner från nätet idag! Ska verkligen bli kul, har aldrig träffat dem förut.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Godmorgon!

Så var det måndag igen och juli håller på att ta slut.  Många börjar jobba igen efter semester och lata dagar.  Ett år kvar till nästa..

Vi får väl njuta av det som är kvar av sommaren..hoppas på varma dagar med massor av sol..och en skön höst förstås!  Cool

# 1  Ha en trevlig dag med nätvänner och hälsa från mej!

Ha en fin dag alla!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Redan måndag. Helgen har gått för snabbt.
Är megatrött idag puh…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon vänner

Sicken regn idag, Så tråkigt de är, men inget att göra åt de. Jag får cykla till frissan ändå.

Så underbara bilder

Ha en skön dag vänner

Hans K.
2

God morgon!
Tredje semesterveckan börjat idag och stressen lyser med sin frånvaro. Sova länge, somna om, ingen väckarklocka är skönt. Gårdagen fylldes av ett varv bland alla loppmarknader i Roslagen, och en liten kasse vart det av allehanda ting. Bla annat köpt tre böcker för att studera om "berättaren" i böcker (romaner) oftast uttrycker sig i presens (nutid) eller preteritum (dåtid, fd imperfekt). Slutsatsen blir att det låter bäst i dåtid. Gått igenom mina sju nyskrivna kapitel och stämt av att det inte blandas på den fronten. Sånt tycker jag é kul! Ha en skön dag alla som jobbar och har ledigt, bland djur o natur. Hälsn. /Hans

aggeelin
0

Godmorgon!

Är det verkligen redan den 30 juli? Usch då!

Efter fem dagars frukost ute sitter vi idag inne. Ute blåser det kallt fast det är 19 grader.

här sitter vi med frukosten och om en stund ska jag cykla till en kompis som har stuga här i närheten.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Hej på er! Ser att solen skiner därute, själv har jag inte stigit upp än. Jobbade över för tredje natten på rad, helgens arbete kan sammanfattas innehållsrik och tuff. Så tuff att de sommarvikarier jag haft med mig blev lite chockade. Försökt bena ut det med dem, det är inte lätt att jobba där jag är alla gånger. Men jag trivs med kontrasterna och att alltid kämpa för att göra det yttersta av ens förmåga. Jag och mina kolleger har i hela helgen gett vårt yttersta å vi har klarat de utmaningar som blivit, är stolt över oss alla. Ska iväg på massage å benvaxning vid 15, ska bli så skönt! Kram till er alla!

[TheoA]
0

Bara 3 veckor sommarlov kvar, sommaren har ännu inte kommit och jag har inte gjort nånting.

stina63
0

Gokvälls istugan,

Tittar in senare ,måste stänga datorn, Stort åskmoln är över halv Malmö,, Blixtar och har sig, Men min sida av där jag är skiner solen ännu.,
Men stänger datorn

fotokrafs
0
God eftermiddag

Usch, vad svettig jag blev av att gå hem. Kilade in i affären och köpte chokladbiskvier, min man tål egentligen inte, blir nog mest jag som mumsar i mig. Oskyldig

Tror det är över sju år sedan jag åt en sist.

Ha det gôtt
stina63
0

Det blev inte mer än så… Med åskan,

Fotokrafs mumsigt har du smakat på citronbiskvier? Dom är nästan ännu godare än chokladbiskviGlad