Elkrångel!:=((
Jag vet inte hur många proppar som gått sedan igår..en hel kartong skulle jag tro. Det är något i köket som gör att huvudproppar går. Dottern ska bort på några dagar så hon skulle duscha och tvätta håret naturligtvis blir vi utan vatten just då när hon är full av creme. Nu törs vi inte röra något i köket på ifall. Jag vill inte bli av med datorn också! Så dum man känner sig då man inte kan åtgärda det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Krångligt..hoppas Du inte blir helt utan el och att det löser sej! 
Vi har fått några proppar till men vi vet ju inte vilken knapp vi inte får röra för det blev svart i badrummet också.
Nu skulle dottern skölja av en tallrik och fick gå ut och byta propp igen. Hopplöst.
Låter inte bra cristine, ´Hoppas du har någon som tittar till de. Jobbigt med att byta proppar hela tiden
Sonen kan inte få igång bilen och brorsan har druckit sprit!
Vi rör inget i köket.
De är bra att ni inte rör något i köket, för antagligen så är det överbelastning,
Undrar har du många förlängningsladdar och dosor till en eller två kontakter i köket? Kan vara så att de är för många.
Jag vet på mitt jobb. Där är två kontakter på köksväggen som vi har kaffekokaren och en vattenkokare.
Den ena kontakten har vi två stycken kaffekokare till samma kontakt, Den andra kontakten en vattenkokare. Dom tre tillsammans kan vi inte använda samtidig, Eftersom watten inte räcker till då går proppen, SÅ två av tre maskiner kan vi ha på men inte tre
De kan vara någon sådant crisinte
Nej de är inte överbelastade, jag undrar om det inte finns råttor uppe på vinden!
De var skönt att höra,, Ja de kanske är gnagarna som är osaken till alla propparna
Känns som om du borde kontakta en elektriker.
/Maria
Är allt svart idag, Cristine..eller har Ni löst problemet ? Ja..råttor kan ställa till det! 
Min bror ska komma senare idag, han är elingenjör tror jag he he
Iaf ingenjör
Huvudsaken är att datorn går för jag måste in på banken och naturligtvis här med er.
Har haft tidigt sällskap av några herrar som kom in och undrade hur många centimetrar jag skulle ha..10 eller 13, det tog ett tag innan poletten ramlade ner och jag förstog att de talade om trappstegen
Jag somnade kl 4 och vaknade kl 8 så maskineriet var inte igång än. Önskar er en spännande dag!
Jag tänker mest på om det händer något och man har dragit el själv med överbelastningar osv. Då kan man få problem med försäkringsbolaget.
/Maria
Samma här..problem med el kan ställa till det! Man vet inte riktigt vad som händer 
Ja du cristine El är inget o leka med..Så som flera har sagt.Man kan få stötar så man dör..Eller så kan det börja brinna..
Så var nu uppmärksammad…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det var hällen, måste köpa ny
# 14 Skönt att du hittat felet iallafall! 
O,o,Vad bra att du har löst det…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Så bra att ni har kommet fram till vad det var för fel
Bra men inte roligt, har inte råd med någon häll just nu, väntar fortfarande på dessa några hundra tusen som jag ska vinna!
Gasolspis är inte något att tänka på? Då slipper du bekymra dig för elen.
Jag har haft det några år nu och har svårt att tänka mig något annat.
/Maria
Jag vill inte ha något med gas, har sett för många olyckor.
Fast numera är gasolspisar väldigt säkra. Det sker nog mer olyckor med elspisar än gasol. Med tanke på torrkokning och annat.
Min ena katt lyckades två gånger trampa på knapparna när han skulle hoppa ner från vår gamla elspis och satte på den på 6:an. Jag fick koppla in barnlåset
/Maria
He he ja har man stygga katter så är nog inget säkert!