Godmorgon 24/7
God morgon alla från ett ostadigt Göteborg.
Svårt att veta vad man ska ta på sig. Kommer det en massa regn…eller inte?
/Maria

Go'morron till dig Humlan och alla som tassar in senare!
Regnjacka och paraply får hänga med som säkerhetsutrustning varje dag denna sommar.
Blåsigt idag också men varmare än igår.
Ha det gott alla LK:are i vårt avlånga land..eller var ni nu befinner er
Godmorgon,
ni som är här och ni som kommer sen! Här skiner solen och jag hoppas på, att slippa både paraply och regnkappa ..det hoppas jag ni slipper oxå!
Annars undrar jag..vilka möjligheter dyker upp idag ? Det vi fokuserar på idag, det växer! Så..var lägger Du ditt fokus idag ?
Ha en skön tisdag!
Fin bild och rätt inställning om dagen, chik!
..dagen blir bra! 
Humlan Toyan Sisa och Chik gomorron!
Detsamma till all er som kommer efter mej!
Tror inte mina ögon när jag tittar ut soligt fint och alldeles vindstilla.
Ut ska jag men först måste jag sova en snutt till, har bara sovit 3 timmar.
Tjusiga bilder Chik.
Önskar er en ljuvlig sommardag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja gå o lägg dig Cristine..
O en fin bild ger du oss..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Här är det mulet och dagen ska ägnas åt lite städande. Ikväll kommer gammal kompis till mig och hälsar på. Vi har inte setts på ca 27 år och vi har hittat varandra via facebook! Imorgon åker vi till Trosa - där har vi aldrig varit förr.
Nu ska jag äta frukost. Ha en fin dag.
#3 Är bilden från Åndalsnäs, det ser ut så?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Jag har så svårt att förstå att jag har semester nu, Kroppen har inte förstått de ännu, Men de tar nog inte många dagar innan resten av mig förstår de.
Jag ska sätta ihop min nya grill som jag köpte i går. Den andra duger bara till grilla korv. Knappt de. Sen ska jag iväg köpa godis till pågarna. Ett måste för Anton, Han blir så ledsen annars om han inte får, Han säger till själva när han vill ha,. hehe, Vad gör man inte för sina djur.
Ha en skön solig tisdag
#9 Ja, de tycker om att få godis 
Och visst är det skönt med semester!!
God eftermiddag 
Man kan undra vart den soliga tisdagen med 24 grader tog vägen som SMHI utlovade för bara någon dag sedan? Här är jämngrått och det har duggat lite till och från, temperaturen är dock något högre än vad som är bekvämt för mig, här är 21 grader, som tur är fläktar det ordentligt.
Om jag kunde ha hund så blev det en sån här - Alaskan malamute. För er med engelskaproblem uttalas det "mälamjut", inte "mallamutt" som så många säger.
Den här träffade jag i Grisslehamn för ett par veckor sedan, jättetrevlig jycke.

Hej på er! Aggelin, vad kul du hittat en gammal vän igen på fäjjan. Visst är det kul?! Har också varit med om det. Jobbade en enkel natt på jobbet, skönt för man blir inte lika slut. Resten av denna semesterperiod så jobbar jag med vikarier, det är både roligt å jobbigt. Det roliga är att lära ut saker å inse hur mkt man lärt sig med åren. Det jobbiga är att hjärnan måste ha än mer blykoll på små detaljer som normalt bara flyter på. Måste säga att jag blivit småkär i surfplattan, den är så kul å så lagom stor. Tror jag ska ta å testa å använda dess almanacka ett tag å skippa den vanliga. Eftersom det bara är en 7 tums skärm så är den ju bara lite större än min vanliga kalender å lagom att ha i handväskan. Är det någon här som har erfarenhet att bara ha sin almanacka helt elektronisk? Idag blir det en tur till köpcentret igen, säljaren från i söndags ringt å berättat att minneskortet till surfplattan kommit. Ingick ett 32gb minneskort men var slut i söndags. Ha nu alla en bra dag allesammans! Här regnar d som vanligt! Kram
#11 Jag har fått höra göra av uppfödare av rasen att det utalas "malamute (med e på slutet) :) Så beror nog kanske på dielekt ;)
Men grymt fina hundar! Kräver dock på tok för mycket för min smak :)
Jobbar 7-15, sedan blev det vårdcentralen direkt efter med fingret, kanske fått inflammation i det, hoppas inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#13 Det går nog inte att lita på vad en svensk uppfödare kallar en amerikansk hundras. Namnet är efter den inuitiska folkgruppen "malemiut eller kuuvangmiut", som lever vid Kotzebuesundet och i Kobuk i nordvästra Alaska.
Just haft en gammal kompis på besök. Vi har gått i samma klass och våra föräldrar umgicks - ni har vi inte träffats på minst tjugo år - och så har vi nu fått kontakt via facebook!! Idag kom hem till mig och vi har ätit mat och pratat och pratat, jätteroligt
agge Sådana träffar är roliga..
Fin Pippi.
Fotokrafs..Tjing nu på morgonen.
Peter fin Hund.ja.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 16 Vart är den bilden tagen ? 
#18 Hmm.. någonstans på vägen mellan Stockholm och Alingsås
Tror att det var E20 Laxå.
#3 Häftig bild!