Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 980 ggr
[Sisa]
0

Vädret

Ni som har semester nu, känner Ni er stressade av att vädret måste vara bra ?     Cool

aggeelin
0

Stressad??

Idag har det varit som sommarens första riktiga dag och det ger mig en härlig känsla. Det är vad jag önskar av fler än en dag. Jag mår bättre när det är sånt väder. När det regnar och är kallt på sommaren mår jag ganska pyton. Jag som klarar november mycket bra har problem med kall sommar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

jag har ju semester varje dag. Men sambon har semester o han kan l gnälla att det inte är go väder..Men o andra sidan så gnäller han då med, För då är det för varmtFörvånad

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Min semester är slut och vi börjar jobba på måndag men jag brukar aldrig stressa upp mig för vädret.

Det blir vad det blir och det är trevligt att jobba när det är fint väder också.

Däremot kan jag tycka synd om småbarnsfamiljer som sett fram emot sol och bad.

/Maria

fotokrafs
0

Ingen stress för vädret. Vi hittar alltid på något… 
Fast klart man sipper ju helst regn

Hans K.
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här veckan har det varit bra i Stockholm, moln men mest sol o lite regn. Tycker synd om de som tältar och får ihållande regn, varje dag.
Jag semestrar i Stockholm och kan åka hem. Bilden tagen längst uppe i Stadshustornet idag, ungefär så har himlen sett ut mest hela tiden, den här veckan. Hälsn. /Hans

[Sisa]
0

# 5  Vilken vacker bild!    Glad

fotokrafs
0

OT

#5 Fin bild!

Har velat upp i tornet, 
men det har inte blivit av..

Vad kostar det? 
Var det mycket folk?
Många trappsteg?Glad

Hans K.
0

#7 Tack ! :)
Kostar 40 :- per /pers
Mycket turister, hiss halva vägen, sen lite gångar och trätrappor o sen e man uppe…första gången för mig, igår :)
Brukar vara fullt 2 timmar framåt, så bäst o gå dit o köpa biljetter o sen komma tillbaka… /H

stina63
0

Idag har vädret varit väldigt fint solen har skinet så skönt,, De behöver vi, Men jag brukar inte stressa upp mig av vädret när jag har semester. Just för de är så skönt med ledigt tid. De finns så mycket man kan göra. Sådant som man annars inte gör när det är fint väder

fotokrafs
0

#8 Tack för infon Hans Glad

aggeelin
1

JAG skulle gärna vilja tycka om skitväder och vill också gärna tycka om att gå upp på morgonen.

Jag har inte lärt mig detta än. Försöker jobba på det. Men min kropp tycker om värme och att dra sig i sängen på morgonen.

[Sisa]
0

# 11  Bra svar!  Jag tycker som Du!    Glad

aggeelin
0

#12 Ja, Jag tycker att jag behöver fint väder på sommaren, mår bra då. Vill ladda minnet med fina minnen inför höst och vinter

Maria
1

Jag lät alla mina maskrosor finnas

fast jag vet att de kallas ogräs och bör rotas ut

Men det är så skönt att sitta och minnas,

små solar i gräset när sommar´n är slut.

Var inte det Olle Adolfsson som sjäng så?

/Maria

aggeelin
1

#14 javisst var det väl det!

Han sjöng också

"Barn är ett folk och de bor i ett främmande land, detta land är ett hmmm och en pöl.. " Den tycker jag om!

Maria
1

#15 Ja, den fina visan hade jag nästan glömtGlad

/Maria

[Sisa]
0

Fina ord Ni har i "era" visor..Kyss