Hurtig?
Är du den hurtiga typen som Är du den hurtiga typen som hoppar upp ur sängen och börjar göra sina gymnastiska övningar framför öppen balkongdörr?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hehe nä cristine men jag fick skrolla med långfingret för att se de sista orden i ditt inlägg
Nä jag är den som ligger kvar. Kroppen har inte vaknat jo lite men hjärnan sovar ännu, SÅ de blir att man ligger kvar vips så har man somnat om.

Blir väl ingen gympa framför balkongdörren :) Men jag kliver upp direkt jag vaknar, ligger ytterst sällan kvar när jag öppnat ögonen. Rutinerna ser likadana ut varje morgon; upp, på toa, sätta igång perkulatorn, ta ut hundarna på gården så de får pinka, ge dem mat, dricka tre koppar kaffe med grädde, ta ut hundarna på promenad. Igår gick vi mils-rundan så idag blir det den kortare, 4 km rundan. Härlig start på dagen ! :)
Jag ogillar att ligga och dra mig i sängen efter att jag har vaknat och är oftast pigg direkt jag öppnar ögonen, särskilt om det är soligt ute. Har ingen morgongymnastik för mig och brukar oftast vänta 1-2 timmar innan hunden får sin morgonpromenad. Mer av vana än något annat.
I perioder så blir det en långpromenad med hunden innan frukost dock. Räcker med lite motion på morgonen för mig för att jag ska bli riktigt pigg oavsett om klockan är 5 eller 10, så cyklar jag till ett jobb så är jag alltid pigg när jag kommer fram hur trött jag var när jag for hemifrån.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Nej, jag är den som ligger och drar mig när jag är ledig.. Ligga och kramas med maken, eller om han "redan" gått upp.. ligga och krama sniffa hans kudde … somna om och fortsätta drömma roliga sköna drömmar. 
Fast det funkar att vara hurtig ibland också på mor'narna. Skall vi ut och hitta på något vill jag helst upp tidigt.. tycker det är skönt att vara ute tidigt, när andra är inne och mornar sig.