Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 306 ggr
Maria
1

Har precis för första gången använt mig av Skype.

Pratade med min bror som numera bor i husbil och det var riktigt kul att prata och kunna se varandraSkrattande

Jag minns när man var liten. Det var den största Sciencefiction framtid jag kunde tänka mig. Att ha en telefon där man kan se den man pratar med.

Nu så är det vardag för många.

/Maria

flisan708
0

Visst är det häftigt med all ny teknik!

stina63
0

Otroligt vad man kan göra idag,

Maria
0

Jag tycker det är himla kul med ny teknik och försöker hänga med så gott jag kan.

Idag har jag lämnat in min surfplatta. Det var visst nåt fel med hårdvaran trodde killen i butiken för skärmen flimmrar emellanåt men funkar varannan gång jag sätter på den och alla program är helt okey.

2-3 veckor blir jag utan denRynkar på näsan

/Maria

flisan708
0

#3 Jag börjar bli lite sugen på en surfplatta. Känner flera som har en och alla är supernöjda. Å andra sidan har jag en bra smartphone som jag kan surfa med, men man vill gärna ha en platta med. Får se i framtiden. Har du testat att ringa gratis via mobilen? Tror det finns något som heter Vidar, eller något liknande.

Maria
0

#4 Jag har Viber men jag har inte fått det att fungera.

Varför jag skaffat Skype är ju för att min bror och svägerska numera kommer att resa omkring med sin husbill hela tiden och vi pratar med varandra varje dag. Ibland flera gånger.

/Maria

flisan708
0

#5 Jag har också hört att det inte funkar. Men aldrig testat viber, har inte det behovet då jag har ett bra abonnemang. Skype har jag testat och det är jättebra.

Maria
0

Ja, Skype kommer jag att fortsätta med och hoppas på att det fortfarande kommer att vara gratis.

Jag har läst om att man försöker ändra detta.

/Maria

flisan708
0

#7 Jag har också hört om det, men det lär säkert dyka upp något nytt som kringgår det hela.

Maria
0

Ja, hoppas det.

/Maria

Cristine
0

Jag hade skype men tog bort den då jag tyckte det var besvärligt med att hålla på att koppla in lurarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pappsing]
0

Jag har inte provat Skype.
Men jag har provat Facetime, på min Iphone.
Riktigt skoj att se den man snackar med.

Maria
0

#10 Jag har inga lurar.

/Maria