Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1129 ggr
Cristine
0

Ni som bor söderut

brukar ni resa norrut på sommrarna och vise versa?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

När jag var yngre så åkte vi ofta bil på semestern längre upp, De har hänt att jag har rest längre upp, Men inte lika mycket som jag skulle vilja.
men jag reser hellre tittar runt sverige än åker utomlands. Tycker det finns så mycket att se i vårt avlånga land som jag inte har sett ännu och som är sevärt att titta igen.

Maria
0

Jag bor ju som de flesta vet i Göteborg och det längsta "norrut" vi åker om sommaren är till Dalsland. Det har blivit tradition att vi är där över Midsommar och paddlar, cyklar fast i år blev det husbil.

/Maria

signemo
0

Bor ju nere i Halland. När barnen växte upp  så lånade vi ibland husvagn men oftast letatde jag upp mysiga vandrarhem. Jag tycker Sverige är underbart. Den enda tråkiga vägsträckan är på västra sidan av Siljan. Den åkte jag- 77. bara skog. Det finns skog både här hemma o på andra ställen också, men den var tråkig Glad

Sen har vi åkt med Ölvemarks Buss några ggr  till bla. Italien m.m.. Allt har sin tjusning.

Men den mysigaste är Sverige i den enkla, besök på lokala sevärdheter o hantverk och mat.

Var rädda om varandra

chik
0

Innan jag var sjuk så åkte vi upp till N.Norge..Med bil vi kunde köra efter kusten eller 45 eller en gång körde vi norge…

Men nu åker jag ingen stans.

Fast nu när vi har blivit med hus bilen så skall vi åka till Norge

Om allt fungerar så åker vi nu på Måndag..O då åker vi till.Trollstigen Norge.

Sen så skall vi upp till Malung o hämta Svärmor som är där på Dansbands Tjosan..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Åh, det låter roligt chik.Skrattande

Rädda svärmor på vägen också från dansbandstonernaFlört

Du tar väl bilder? (inte just på svärmor kanske men Norge)

/Maria

signemo
1

Önskar dig en härlig resa Chik i Er husbil.

Var rädda om varandra

chik
0

Haaaa.Humlis.haaa..Ingen dansbandsbild o ingen På svärmor..Haaaaa.

Ja Norge o efter vägen tar jag.Roligt.

Svärmor i dans tagen..Hiii

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
1

Nej är inte mycket för att resa. Vissa år så åker vi till Uppsala för att hälsa på släktingar :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.