Är du flygrädd.
Det är otroligt många som är det.
Så besvärligt för de som jobbar som artist eller annat som gör att de måste resa
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker det är häftigt att flyga men min man och båda sönerna är flygrädda…
Att jag är! Enda gången jag flugit var med föräldrarna och syrran ner till Teneriffa. Syster sa efteråt att hon aldrig i hela sitt liv skulle flyga med mig igen. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Nej det är jag inte.
Min man har varit flygrädd men sedan fick han jobb på flygplatser runtom i världen och flög hit och dit som en skottspole så det var bara att bita ihop och det gick så småningom över.
/Maria
Flygrädd är jag inte, det kan vara så otroligt vackert. Minns när jag en gång flög mellan New Jersey och Washington DC, i ett litet plan. Det var så otroligt vackert, soligt och alla moln som bildade i min fantasi ett vackert fjäll landskap. Det var fantastiskt vackert!!!
jag vet inte om jag är flygrädd då jag aldrig fått chansen att flyga… =( men jag skulle kunna tänka mig at tjag kommar flyga med skräckblandad förtjusning om jag får tillfälle att flyga någon gång:P så hoppas att jag får chansen..=)
Ja ganska :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej jag är inte flygrädd. Har flygit många gånger, och redan som liten och dessutom långa sträckor. Däremot tycker jag väl inte att det är jätteroligt. Tycker det är ganska jobbigt med trycket som gör att man får lock i öronen och blir trött. Sen blir jag alltid lite illamående.