Romrussinglass
Gäller att kanske tänka sig för vad man äter till sommaren. Romrussinglass gav utslag i alkotest
. Tur kanske att jag inte gillar romrussinglass
Ingen höjdare ;)
Polkagris och daim, det är grejer det ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så bra frida då är de ingen fara för dej med
Nej tack, inte romrussin :) Men gärna daimglass som är min favvo :)
Tummen upp 
Mmm, rom-russin, riktigt gott 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Oj, jag som gillar rom-russin glassen. Men tar man bara en kula så borde det inte ge utslag på mätaren.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Ja eller så får man kanske skölja munnen efteråt med vatten, Undrar vad det inte så att den del fyllda karameller med sprit och munvatten som gav utslag innan?
Listerine ger också utslag..har jag hört! 
Ja de var de som jag menade sisa munvatten listerine,, Jösses tur man inte kör bil utan cyklar, kankse får passa sig där med ifall dom får för sig att ha en cykelrasia
#9 Ja du..skulle vara obehagligt att bli stoppad och åka dit för lite glass..eller listerine! 
Cykla försiktigt bara!
Får akta sig vad man stoppar i munnen
Det mesta som innehåller alkohol ger väl utslag på mätaren. Tur att jag inte är så förtjust i Punschflaskor (chokladen med punsch i), men alla dessa olika chokladaskar med diverse bitar smaksatta med alkohol.
'Styrstångs'-fylla kan man få böter för. Vet inte hur mycket boten är på. Gissar att bedömningen är lite mildare än om man kör bil full.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Det finns ingen promillegräns för styrstångfyllerister, däremot kan du dömas för vårdslöshet i trafik om du orsakar en trafikolycka. 

Zabelle
# 12 Jag älskar Punchflaskor! 
Jag älskar inte punchflaskor
# 15 Smaken är som baken…
Hehe precis de är ju tur de…