Vad letar du jämt efter?
Jag efter mina glasögon!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mina vantar dom letar jag hela tiden efter, Jag blir av med dom jag köper nya, Nu köper jag inte flera utan väntar på våren
Mobilen! Tappar bort den flera gånger om dagen. Som för 5 min sen. Letade överallt. Skickade sedan ett sms från datorn till den och då ligger den 30 cm från mig..
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
He he!
Jag som trodde alla skulle säga nycklarna!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, mobilen den har en förmåga att gömma sig - men - här i huset är det sambon som står för det mesta borttappandet av saker och mobil!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inget vad jag kan komma på faktiskt. Jag ska tänka efter och återkomma i så fall.
Nycklar brukar vara det vanligaste!
Jag kan inte komma på något. Det där med glasögon har jag löst så att jag har ett par liggande överallt där jag behöver dem. Telefonen har jag alltid i benfickan på byxorna och nycklarna hänger alltid på sin krok i väskan.
Om jag letar efter något beror det oftast på att mina barn lägger grejerna där de befinner sig när de är klara med dem istället för att ta dem tillbaka till sina respektive platser.
jobb, hus, bra mat
Förutom inre friiid… Plånboken… Ångest när den försvinner Nycklarna Viktiga papper Är mina topp tre
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Numera letar jag efter allting känns det som och det är sååå irriterande.
Trots att jag spridit ut glasögon lite här och var så försvinner de.
Plånboken (ja hela ryggsäcken ibland) glasögon, nycklar hem, nycklar och kort till jobbbet, spårvagnskort, matlådan, mobilen, mina piller, snuset osv.
Jag har bestämda ställen där sakerna ska ligga men av någon anledning så lägger jag de på annat ställe och kommer inte ihåg.
Springer som en yr höna på morgonen.
Jag lyckas alltid glömma något när jag ska iväg.
Sist glömde jag hela ryggsäcken men som tur är jobbar min man nära hemma och jag hade mobilen så att han kunde komma och låsa upp.
/Maria
Bumbleboo…Inte Roligt"2
Glasögon o Mob.
Fasten jag lägger de där dom skall vara
Ja vi här i denna fam låser aldrig,,,,Så nycklar är inga problem..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Katten….
Min lilla prinsessa märker när jag ska iväg och då blir hon osynlig. Jag vill ju inte gå hemifrån utan att ha koll så ingen av djuren är instängda någonstans.
Detta tar ca 5 minuter varje morgon och är såååå irriterande!
Zabelle
Katterna glömde jag
De brukar jag också leta efter på morgonen så att jag ser att båda är "framme" och inte inlåsta eller utlåsta, vilket har hänt

/Maria

Glasögonen och mobilen, brukar även lägga saker på ett ställe där jag "absolut kommer ihåg att jag la dom"

Fungerande penna… …
(Jag är lite pennoman - men varför fyller jag inte på stiftpennorna och varför slänger jag inte bläck- och tuschpennor som inte fungerar..?)
![]()
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Mitt förstånd letar jag jämt efter
#16 Ha ha
Zabelle