Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 468 ggr
Cristine
1

Kan man?

Somna med ett glas saft i handen…??

JOOO DÅ…. det kan man,Förvånad och slå ut det över hela skrivbordet, tangentbordet och sig själv.Foten i munnen///&&%)==)(XSATyst

Finns ingen grupp som heter idioter så jag fick skriva det under egna upplevelser.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

Visst kan man nicka till på de mest märkliga ställerna.

Jag kan berätta om en av mina hemfärder på bussen hem från jobbet. Satt och pratade med en kollega, mitt i samtalet somnade jag. Efter en kvart vaknande jag och fortsatte meningen som jag påbörjade. Min kollega bara skrattade åt mig.

En annan grej som alltid händer mig på charter, på guidade bussturer att jag somnar. För mig betyder buss att sova, så jag somnar alltid. En gång så var mamma och jag på Rhodos på en sån tur, satt längst fram och vi båda somnade. Guiden blev sur!!!!

Jag får gå med i klubben.

Maria
1

Jag har ju suttit med på mängder med disputationer och det är sällan det är särskilt uppiggandeTyst Ämnet kan vara intressant i sig men det blir ofta så långrandigt.

Många gånger ha de varit på engelska och ibland en engelska där doktoranden inte har det som modersmål och då blir det ännu värre med massa termer, statistik och staplar.

Tuggummi och en placering långt bak brukar vara bra ifall man nickar till.Skrattande

/Maria

Cristine
0

Skrattande skönt att inte vara ensam om saker och tingCool

Namiko
0

Jag har då både somnat på cykeln och på väg hem från bussen så nog kan man somna var och hur som helst.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Sisa]
0

# 0  En upplevelse som heter DUGA!   Skrattande

Cristine
0

#4 På cykeln Namiko..och du överlevde!!FörvånadTyst

Namiko
0

#6 Jag överlevde inte bara, jag ramlade inte :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Anders 50
0

Allt kan hända den händige!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Cristine glöm inte ifjor då jag råkade hälla en mugg kaffe över lapptoppen. Tur var så fick jag en ny på försäkringen, De var väldigt vanligt hälla kaffe på lapptoppen Dom hade en särskild försäkrning som täckte detta.

Men jösses Namika somnade du när du cyklade?Förvånad

Cristine
0

Jo jag kommer ihåg.

Nu har jag svårt med g,k, n och v..men jag har skickat ut en bön i etern få se vart den landar och om jag får hjälp.

Björnidet
0

Visst kan man somna vid de mest olämpliga tillfällen. En bekant till mej somnade när jag skjutsade in honom till akuten efter att hans son hade sågat honom med röjsågen.När jag hade kört en mil c:a så sov han som en stock i baksätet och jag trodde att han hade blivit medvetslös, men icke. Väl framme på akuten så frågade syster bakom disken hur var det här då, ja svarade kompisen två öl vill jag ha och bra musik, han var groggy fortfarande efter tuppluren.

Inne hos doktorn så somnade han med ljudliga snarkningar på bordet där de lade honom .Doktorn kom in och fick ruska liv i kompisen och frågade vad han hade gjort, kompisen svarade jag har sågat mej i röven med en röjsåg, hur kan det vara möjligt frågade doktorn!! hördu, för en händig karl är allting möjligt blev svaret.

Detta gick till på detta vis, far och son röjde sly, sonen med motorsåg och kompisen med röjsåg. Efter ett tag ville sonen byta till röjsåg och kompisen lade den gående sågen på marken och gick fram för att böja sig ner och ta upp motorsågen, i samma veva så lyfte sonen upp röjsågen och gasade till, klingan fick en väldig fart och skar genom byxorna och in i skinkan på kompisen, det är klart att det blev ett rejält jack som fick sys så därför åkte vi till akuten. Det rätta händelseförloppet ville han inte tala om för då hade det väl blivit utredningar och elände. Så kan det gå.

Cristine
0

wow ..tur att det var i skinkan där det finns mycket kött!