Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 948 ggr
Cristine
1

Vattenmadrasser

Min stora skräck.

Jag och min särbo skulle just åka förbi Benidorm en stad vi båda avskyr  då bilen gick sönder kl ½1 på natten. Det var bara att svälja förtreten och åka runt med taxi för att hitta någonstans att sova, alla hotell var fullpackade. Till sist hittade vi ett där porvakten trodde det fanns ett rum och betalade chaffisen som konstaterade att det var det bästa i stan och  när vi får nyckeln så talar cosiergen om med stort léende att de är först av alla hotell att ha vattensängar. Vi kommer in i en nerspydd hiss och kommer ut i en korridor med sönderslagen flaska där splittret ligger spritt över golvet och kommer in i ett rum som åtmindstonde ser trevligt ut. Båda är vi trötta efter resan så vi lägger oss på en gång. Nu var det så att Marino var nära 190 och kraftig därtill så jag rullade mot honom. Till slut lyckades jag klammra mej fast vid en av kanterna och höll på att somna när han vände på sig, jag studsade omkring och så gjorde jag varje gång han rörde sig i sin oroliga sömn. Till slut var jag illamående så jag lade mej på mattan nedanför sängen och grinade då särbon tittar över kanten och säger förvånat…men vad gör du där älskling! Jag hatar den staden…. dess hotell… och vattenmadrasser. Tyst

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

HahaSkrattande Vilken historia….

/Maria

Fridaaaa
0

Haha vilken historia ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotoninja
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

tur det inte var såhär iaf Glad

[Woozy]
0

ha ha ha ser det framför mig Skrattande

Cristine
0

ha ha ha de sista tanterna hehe de var jättreeoliga!

[Sisa]
0

Undrar hur det känns att ligga på en vattenmadrass..blir man sjösjuk, eller ?   Förvånad

Cristine
1

Jaa verkligen Sisa!

[Sisa]
0

# 7   Huva!!! Förvånad