Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 498 ggr
Cristine
1

Utan mål!

Ibland är det härligt  att en sådan här dag ta Hojen, mopeden,cykeln, bilen och bara åka på vägar man inte känner till så väl och upptäcka nya saker, stanna till och fika ta foton och njuta med familjen eller helt ensam.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1

Visst är det härligt! Så gör jag ofta, flera gånger i veckan. Men det blir mest med bilen. Och sen kan man parkera och fortsätta till fots ut i naturen och upptäcka saker.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Så gör vi med, mestadels med bilen. Brukar stanna vid alla fornminnesskyltar och kolla runt..riktigt spännande!   Glad

[Woozy]
1

Så där kunde jag göra i mina yngre dagar. Bodde i princip i bilen Glad

Morris.
0

Det gör jag så ofta som möjligt! ^^

penke
0

.."nog finns det mål och mening med vår färd
men det är vägen som är mödan värd"
kb

..har man öppet hjärta/sinne kommer..hojjen till mig(oxå)
men,det är härligt att *resa* så själv..
. det är så många otroliga mäniskor man möter då *ler*

,  penke

Maria
0

Bilutflykter blir det en del här. Kanske inte sista året men annars.

Minns en dråplig händelse när sonen var liten och vi skulle på en utflykt i stan mitt i vintern med matsäck och hund med oss.

Stannade till slut under Älvsborgsbron längst bort vid ett ruckel som numera är utställningslokal.

Vi åt vår matsäck och förundrades över att det stod så många bilar omkring oss med folk i. -Tänk att det är så många som gillar utsikten här, sa jag.

Innan vi skulle åka så tog jag en sväng med hunden och upptäckte då alla igenimmade guppande bilar. Det visade sig att det var ett tillhåll för prostituerade med sina kunder och där satt vi mitt i smeten och åt matsäck med barn och alltTungan ute

/Maria

Morris.
0

6. Ja, du, jag vet inte vad jag ska säga. Tur att polisen inte kom! ^^

Maria
0

#7 De gjorde säkert razzior men det var ju inte förbjudet att köpa sex då.

/Maria

[Sisa]
0

# 6  Haha..så det kan bli!

Jag minns då vi åkte runt i Norge en sommar. Letade en stuga att övernatta i men hittade ingen. Klockan blev nästan mitt i natten och vi beslutade att sova i bilen.  Hittade en stor, tom parkering vid ett hus.

Då vi vaknade på morgonen stod folk omkring och tittade på oss. Vi hade parkerat på en arbetsplats och parkeringen var full med folk som skulle jobba.   Ganska fort försvann vi därifrån!   Flört

[Chakra]
1

#6 och 9Skrattande

Jag går ofta i skogen och naturen och än har jag inte villat bort mig. Upptäcker nya stigar.

Det är rätt kul att  blunda och sätta fingret på kartan och se vad man hamnar, och ta semsterresan dit. 

…och reser man i sitt inre kan man hamna var som helstGlad