Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 536 ggr
Cristine
0

Dina tankar

"Tänk positivt, snälla tankar gör att du ser trevligare ut.

Är du negativt eller positivt lagd?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

Jag är positivt lagdSkrattande

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Positiv

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Positiv för det mesta Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Jag försöker också tänka här och nu (så mycket jag kan) för att hitta rätt nivå. Som nu t ex så är det vårvinter ute. Det är vår ibland och vårvinter ibland. Och då är jag nog realistisk. Det är inte riktig vår ännu.

Maria
0

Jag är positiv. Kanske överdrivet positiv emellanåt har jag fått höra men det funkar för mig.

/Maria

aggeelin
0

Om någon som känner mig ska beskriva mig så säger de "glad och positv".

Någon gång när vi varit på semester frågade jobbarkompisarna hur det varit och jag berättade - och det hade varit bra förstås Flört. Sen fick jag höra på omvägar att "hon tycker ju alltid att det är så bra". Så då ansågs jag tydligen som FÖR positvi då.

Anders 50
0

Försöker se positivt på det mesta. Men visst kan det dyka upp negativa tankar också, men de brukar försvinna fort.  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

examynia
0

jag är av negativ natur.. men försöker att ändr apå mig å se de mer positivt men de är svårt.. jag kan vända precis allt till något negativt:/ men som sagt försöker att ändra mig.. vissa dagar går de bättre än andra hehe å de ä rju bra de iaf..

Namiko
0

Jag är nog i grunden realistiskt lagd, spenderade tonåren med väldigt negativa tankar men har med tiden lyckats omvända mig till lite mer av en optimist. Har dock oavsett inställning alltid fått höra att jag är en väldigt glad person så min inställning verkar inte göra någon skillnad på vilket intryck jag ger hos andra.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Loveradio
0

Jag är nog ganska negativ av mig.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

stina63
0

Jag är väldigt positiv av mig. Men de händer ibland att dom små negativa tankarna  dyker upp.

[Norpan88]
0

Jag är positivt lagd, men det händer att jag snavar i leran då och då, men jag reser mig upp igen :)

Cristine
0

Negativa dagar eller stunder har alla det går inte att vara glaad jämnt

men jag är övervägande positiv och jämn i humöret.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ettlitetalias
0

Jag har en negativ bassyn på det mesta tror jag, men med förhoppningar och mål baserade på optimism! Jag antar att det mesta kommer skita sig, men det betyder inte att jag inte tänker försöka :)

Eeia
0

Det beror helt på vad det handlar om och vilken dagsform jag har. Kan vara oerhört positiv men också oerhört negativ. Är dess värre väldigt negativt inställd till mig själv och mina egna förmågor. Det är något jag aktivt försöker jobba bort men det är inte lätt när det är ett sådant invant beteende.

[peter54]
0

Jag är positivt lagd, men med en realistisk attityd. Krass verklighet gäller för mig, gillar inte flum.

[GunillaF]
0

Jag är en positiv realist Flört