Balans
Vi lever i ett samhälle fyllt av både det ena och det andra. Många människor har svårt att begränsa sej och skapar obalans i livet. Balans i livet handlar ju om att må bra..ju mer man har att hålla på med, ju svårare att hitta balansen.
Har Du hittat rätt balans här i livet ? 
Jaa, det har jag gjort. Men det tog några år
Nej, men jag håller på att lära mig.
Trodde det hanlade om kroppslig balans vilket jag har stooora besvär med nu.
Jag har nog alltid levt ett ganska balanserat liv. Eller rättare sagt så har jag nog aldrig känt mig i obalans.
/Maria
Nix ://
"..Rätt balans här i livet". Nä, det inte är så lätt alltid ha balans, men jag som lever i snigelfart, behärskar konsten balansera när någonting känns vara uppochned.

De tog ett par år men nu har jag balans. De känns skönt
Tror inte det, tror jag är långt ifrån det än 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Tycker nog att jag har ganska bra balans i mitt liv nu. Men som en del av er skriver. Det tog många år. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
"Balans i livet handlar ju om att må bra..ju mer man har att hålla på med, ju svårare att hitta balansen"
Det där förstod jag inte…tycker tvärt om.
Jag mår inte bra om jag inte har nåt att hålla på med. Och håller jag mig sysselsatt…då håller jag balansen!
Fy vad jag mår dåligt om jag inte har nåt att göra.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hur gör man då? för att få balans. i sitt liv.
¿ Vad är balans i sitt liv ?
balans i mitt liv,har jag nog alltid haft
men,inte alltid i mig själv (?)
eller så är det just vad jag har..
men,jag har "aldrig"varit liknöjd
, med bägge vågskålarna i exakt nivå ..
jag är vanligen ..bådeock,samtidigt
..hela vägen
men,..på det stora hela
balanserade det väl (ut) varandra :- )
äsch,jag fstnar i orden,jag tycker balans..
låter så passionslöst..mellanmjölk..
, penke
# 9 Vad jag menar är att en del människor håller på med för mycket..då handlar balans i livet om att prioritera. Det kan vara svårt om det är mycket man vill göra. 
Att ena stunden känna sorg över något..och i nästa stund få något till sej, att glädjas över. Det är också en balans i livet.
#12 Då förstår jag nog vad du menar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 13 
När jag hittar trådar som den här, som intresserar mig så brukar jag googla lite och lär mig alltid lite mer, hittade bla den här länken lycka.se. Så har jag även själv funderat och kommit fram till detta, om balans.
Jag känner inte att jag har balans ännu, men jag jobbar vidare på det…
"Man får inte tappa sugen, världen är full av tappade sugar" 
Nja, jag har nog inte så bra balans. Jag är periodare, dvs har perioder när jag har jättemycket att göra som följs av perioder med jättelite att göra. Så i långa loppet blir det nog balans :)
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
tror inte att jag är där…
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 15 Tack Hans..för bra länkar! 
Undrar när jag ska hitta balans i mitt liv då.
Nej, jag har ännu inte funnit balans här i livet. Fast jag är medveten om vart och hur det brister men att få till det är svårare. Hela livet är väl en balansgång mer eller mindre..
Ju äldre man blir..desto mera balans, eller ?