Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 650 ggr
[Sisa]
0

Har Du ?

Har alla människor slängt ut sin tjock-TV och skaffat en platt..

Har Du ?

Önskeartist i programmet " Så mycket bättre "vilken..

Har Du ?    Glad

KaiPon
0

Nope vi har tjockistvn kvar.

Och önskeartisterna.. Har inga svenska faktiskt, haha.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

stina63
0

Nä jag har en kvar i min stuga. Än så länge fungerar den så den får stanna kvar, Men jag tycker dom platta är mycket bättre just för dom tar inte så stor plats, Kyss

stina63
0

Önske artisterna i så mycket bättre har redan varit, Dom var i förra omgången i fjor, Skrattande

Fridaaaa
0

Nix har tjock-tv fortfarande.
Blir kanske platt-tv sen när pojkvännen börjar jobba, finns ju billiga nu :)

Önskeartist mm… Magnus Uggla! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

När jag skaffade min lägenhet så hade jag ingen teve. Och inte mycket pengar heller så jag köpte en beg tjockteve. Den största storleken dom tillverkades i. Duger bra. Men jag fick flytta fram tevebänken så att burken får plats. Så jag är inte jättenöjd över att det blir ett mellanrum mellan tevebänken och väggen, men det duger.

Och herregud vad tung den är! Pappa och jag blev helt svettiga av att bära den från bilen upp 2 trappor och in i lägenheten. Det var nästan så att vi gav upp. Väger ju flera ton känns det som.

När jag har pengar blir det nog en platt-teve. Mycket smidigare och bättre bild, även om jag tycker att bildkvaliteten är helt okej på denna teve.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Loveradio
0

Mina önskeartister skrev jag i en annan tråd här på sajten. Men det är bl.a Thåström.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Maria
0

Vi har en plattTV men bara en 32 tums.

Det räcker alldeles utmärkt men när vi köpte den och vi stod i affärren med alla andra gigantiska skärmar så kändes den som en liten "reseTV" men hemma blev det bra.

Önskeartisker är på första plats min idol Freddie Wadling sedan Björn Skifs. Magnus Uggla och Thåström är bra förslag också.

Jag gillar INTE Kicki Danielsson men det vore kul att kanske få omvärdera sig så som jag gjorde med Lill BabsOskyldig

/Maria

flisan708
1

Jag har en tjock tv som är 6 år, när den dör blir det väl en platt- tv. Man känner sig nästan unik som fortfarande har en tjock- tv. En del kan bli alldeles chockade när man berättar att man har en sån.

Fridaaaa
0

#8 Hehe samma här.
Men huvudsaken är ju att den fungerar bra, eller hur? :)

[peter54]
0

Vår tjockis dog för några år sedan och då köpte vi en platt. Då var den minst dubbelt så dyr som motsvarande är idag, jag tro att vi betalade 12000 för den, 40-tum.

Vi har en tjock kvar, svärföräldrarnas gamla 26 tum. Den har barnen som spel-TV.

[cherstin]
0

Vi har också en platt som sitter på väggen i sovrummet. Vi håller på att renovera v-rummet och när det är klart ska plattisen flytta dit in.

På min önskelista finns Anita Lindblom, Svante Thuresson och Lill Lindfors.

Anders 50
0

Köpte platt för många år sedan, mest för att undvika brandrisken.

"Så mycket bättre" har jag aldrig sett.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

pius314
0

har en tjockis från 96 typ… alla till vänster är gröna i ansiktet och de till höger lätt lila… men det tänker vi inte på längre. Hjärnan liksom kodar bort det där grön/lila Cool

köper väl en platt som nästa, men det är så mycket som kommer med, känns som om hela tv-rummet behöver en face-lift och det orkar jag inte nu (och är inte prioriterat i kassan)…

Åh, gillar "så mycket bättre" Skrattande Har också skrivit i en annan tråd (som Loveradio)

Uggla, Winnerbäck, Björn Skifs, Robyn, Miss Li, Oskar Linnros, Veronica Maggio, Nina Persson och typ Arja Saijonmaa (för annars blev det inte så mycket äldre och alla ska ju ha sitt ;-)) Thåström vore ju också fantastiskt…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
penke
0

njaa
har en riktigt gamma tjock-teve kvar i gästrummet,
tillsammans med en gammal video,ingen digitalbox

en nyare tjock-teve knasade ut i sommras ,
färgerna ..var …nyskapande Skrikandes
då valde jag att trots allt vara kvar i teve-klubben
med en ny platt,dubbelt stor 46" 

"så mycket bättre " ? Förvånad

,  penke

[LucyInTheSky]
0

Köpte en platt-tv då tjockisen gick sönder. Bilden blev grön.

Så mycket bättre har jag aldrig sett faktiskt.

flisan708
0

#9 Den får stanna tills den går sönder och den fungerar alldeles utmärkt än så länge!!!! Glad

Fridaaaa
0

#16 Samma här för min del, men får pojkvännen bestämma lär vi ha platt-tv innan sommaren Flört

flisan708
0

#17 Tänk då blir du modern igen!!! Glad

Fridaaaa
0

#18 Haha precis ;)
Jag följer aldrig mode, väljer efter mitt eget tycke och smak ;)
Är "bara" 21 år gammal, men aldrig fölt mode ;)

Namiko
0

Här bor det bara en tjock-tv och det har jag planerat att fortsätta ha så länge jag kan. Blev lite ledsen när min större tv gick sönder men den jag har kvar kommer nog att hålla i evigheter med tanke på hur lite den används.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

fotokrafs
0

Hmm.. första tvn jag skaffade (2005) vara en platt-tv på kanske 28 tum, men den gick ganska snabbt sönder  (2 år), så på garantin skaffade vi den plattv vi har nu (tror är 32 tum) och fick 1500kr som vi köpte annat för.