God Morgon 7/2
Behöver inte vara uppe så här tidigt men vaknade och kunde inte somna om. Vinkat av mannen nu, tröttare Zombie än honom får man leta efter på morgonen och det spelar ingen roll när han går och lägger sig för han är alltid lika trött på morgonen. Tror han är allergisk mot tidig morgon. 
Melvin och jag ska krypa upp i soffan nu, äta lite frukost och bara ta det lugnt innan det är dags på allvar att ta tag i dagen.
Kram till er och hoppas dagen blir fin!!
Godmorgon! Trött på morgonen är jag alltid - går det att vara annat? Det ser ut att bli en vacker dag därute och snart ska jag fara ut i den. Jag, tillsammans med en till har hand om vårt tisdagsfika och jag ska till ett bageri och köpa bröd. Hoppas att det är gott!
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Det är lite segt och trött överallt tror jag.
Ha en bra dag ändå alla som tassar in.
Godmorgon!
-13,3° Brrr.
Legat däckad i två dagar med en rejäl dunderförkylning. Lite bättre idag men blir att vila några dagar till. Tur jag har fina grannar som hjäpt mig med lilleman så han kommit ut.
Var uppe tidigt idag då dom skulle lämna tillbaka min bil och hämta lånebilen.
Ha en fin dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Lucy o ni alla en fin dag där ute i värden..
Låter inte bra AnnL sjuk"2Bra att du är på bättringsvägen.
Sol ute o kallt inne..Men det blir bättre under dagen..
Så Fin dag till er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.
#0 Söt bild.
#1 Ha det så trevligt på fikat.
#2 Det sega brukar gå över
#3 Du får krya på dig.
#4 Fin dag till dig med.
Själv är jag hemma idag också. Känner mig ganska risig. Skit också
/Maria
Godmorgon!
Vad har Ni för planer för dagen ? Många sjuka härinne..krya på Er!
Bara -3 grader här, så idag kan man vistas lite utomhus. Ett besök hos frissan har jag inbokat..det känns fint!
# 3 Ann..förlåt, men Du ska alldeles snart få svar på ditt pm.
Ha en fin dag Ni alla! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morron :)
Ska försöka ringa på en annons till mamma, försökte 3 gånger igår plus skickade sms. Inget svar. Har man annons ute ska man väl svara?
Sista gången jag ringde var runt 7-8 tiden. Hmm….
Men annars blir det lugn dag :)
Måste bara visa denna video, som jag filmade för många månader sedan, när mitt skinny snodde morötter;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 
Här är det mulet och 4 minusgrader. Båda barnen åkte till skolan med skolbussen i morse, dottern har varit hemma i fem dagar med halsont och feber.
Jag fortsätter vårstöket i terrarierummet. Provade att släppa ihop paren i söndags, lite senare än vad som var planerat från början.
Puebloparet var rätt lugna, ingen vidare "het" reaktion där, men hanen är möjligen för ung ännu. Sinaloaparet började rycka och knycka direkt, så där blir det nog resultat ganska snart. Mitt par kaliforniska kungssnokar däremot, höll på att bita ihjäl varandra, så jag blev tvungen att separera dem ganska snabbt. har jag otur är de hanar båda två.
Hondurasparet kunde jag inte släppa ihop för att hanen ligger i ömsprocess, jag får invänta hans ömsning innan det går att prova där.

# 7 Vilken härlig film, Frida! 
Godmorgon alla risiga…. övriga också! 
-22 här idag! var ute 3 timmar i natt och när jag kom in kl 2 så var det -20 ute. Men det kändes bara som ca 10, kanske för att det var helt vindstilla.
Såg ett rådjur som gick och skrapade efter ätbart under snö bara 30 meter från mig, det var där säkert i 20 min. och en hare kom efteråt och utnyttjade det gröna som skrapats upp.
Fint att sitta och titta på i månskenet. 
Nu håller jag på att avfrosta frysboxen. Perfekt väder för det, bara att ställa ut innehållet, det är ju kallare ute än det ska vara i boxen!
I eftermiddag ska jag och min bror åka till en jaktkompis och äta våfflor! 
Ha en bra dag ni också!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Hmm var det inte speciellt kallt när jag var ute med hunden nyss. Men tydligen är det -22. Känns inte alls som att det är det! Men det kanske var solen som värmde en aning.
Sjukhuset idag och göra ett gäng undersökningar inför läkarbesök.
Sen ska jag nog handla lite mat. Ekar i kylskåpet och skafferiet.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Idag har jag beställt Toxic Limited edition och Gimigimi limited edition, samt pre-ordered 9 Limited edition <3
Samt att jag varit duktig och kontaktat kuratorn på skolan för en gångs skull ^^
Ledig imorrn, kanske far till en restaurang och skämmer bort mig lite då~ <3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag Nu börjar det bli lite drägligare temperatur…skall in till Stockholm city nu…trångt !! Ha en bra kväll allihopa önskar /Hans
Hejsan!
Tycker dagen har varit riktigt trist idag,
speciellt nu när det är mulet och nästan töväder (-3°C).
Hade hellre velat ha kallare och sol 
Älsklingen jobbar i Göteborgstrakten, så blir andra dagen ensam hemma.
Har en liten förhoppning att han kommer hem i natt.
Beh, frossdag idag. Pizza, cola och två semlor (en smaksatt med pistage). Sedan somnade jag, hehe.
Gokväll!
oj vad vi har grävt, (och grävt om efter att plogen sabbade ingångarna till grottan…) kul, men jag gjorde en miss när jag grävde om ingången andra gången. Tänkte att jag bara behöver göra ett litet hål, så kan jag åla in och vända där inne i grottan där den är större… men när jag väl kommit in så kunde jag inte riktigt vända ändå… tur att jag kunde sticka in benen i en sidogång och komma runt på det viset… 
här är sonen inne med pannlampa
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Köpt mer saker, bara SuG denna gång. Singlar mest tror jag och en DVD. ^^
#16 Häftig bild
#18 tack :-) Har fler men jag vill inte ladda upp bilder på mina barns ansikten… Annars blev flera sjukt häftiga, med ljuset i snötunnlarna som kontrast till mörkret utanför. Blev ett väldigt fint och skuggfritt ljus där inne. Kan rekommenderas för er fotointresserade (som dessutom tycker att det är kul att gräva sådär 3 timmar ;-) )
#19 Skoj! Haha nja det låter lite svettigt 

#16 Tur ni inte var därinne när plogbilen kom och la igen ingångarna. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#21 ha ha, japp, men då hade vi i alla fall haft med oss en spade att gräva oss ut med, och lyse. Grävde en rear-exit idag. Fasen, blev en tre meter lång gång ytterligare… hade 7 ungar med som skulle "hjälpa till". Till slut var jag ensam kvar…Hade bestämt mig att jag skulle kunna krypa (åla) igenom gång-j**eln innan middag. Fixat! Så nu har vi en bakdörr om plogen skulle råka komma…
(fast det har inte snöat sen sist, så det var rätt safe…)
#22 Akta er bara så att det inte rasar igen. (säger jag som en orolig morsa)
/Maria
#23 he he närå vi har grävt enligt svensk grottstandard ;-) Och provar att vuxenklampa på taket innan vi släpper lös ungarna. Så jag känner mig helt trygg. Och OM det skulle hända så vet vi ju vart vi ska gräva :-D Tack för omtanken!