Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 498 ggr
Cristine
0

Nagelbitare

Är du det?

Ser många som är det, är det något som man inte kan vänja sig av med?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Som ung bet jag på naglarna. Ordentligt också och hade alltid ont.

Av någon anledning så slutade jag när jag blev äldre och nu har jag riktigt fina naglar.

/Maria

[GunillaF]
0

Har aldrig bitit på naglarna.

[cherstin]
0

#2 Inte jag heller.

JereMina
0

Jag har aldrig bitit på naglarna utan mina växer som ogräs. Det ska jag vara glad för och det är jag men jag har slutat att måla dem nu. Det kanske händer ibland!

Namiko
0

Jag var det och hade riktigt svårt att sluta då jag bet på dom när jag var uttråkad vilket jag var större delen av tiden i skolan. Men när jag skulle börja högstadiet så tvingade jag mig att sluta, det tog hela sommaren men efter det har jag aldrig bitit på naglarna igen, nu tycker jag bara att det känns fel att göra det och klipper alltid istället.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Loveradio
0

Har också varit nagelbitare. Men inte längre. Biter bara av om jag råkar få en flisa och inte har nagelsax till hands.

Har hört att det är mer bakterier på naglarna än på en toalettsits. Det var det som fick mig att sluta bita Tungan ute

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
0

Ja tyvärr är jag det :(
Vet att det är äckligt osv, men gör det utan att tänka på det ibland :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

Tyvärr! Har sköra naglar som får "horisontella" sprickor ganska långt ner. Sen fastnar man i något så den flikar uppsig och då KAN jag inte låta bli att pilla på den HELA TIDEN. Tills jag har rivit av den. Blir värre när jag är stressad

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Anders 50
0

Nej, biter inte, men justerar ibland längden med fingrarna istället för sax, och ibland tar det för mycket!!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

examynia
0

har alltid varit nagelbitare.. men på nåt konstigt sätt så slutade jag tvärt utan att tänka på de nä rjag träffade kille.. vet inte varför.. så u blir de att man biter av flisor som nån ovan sa om man itne har fil eller sax i närheten.. fast jag "river" mer av med de andra naglaran än jag biter nu mera faktiskt..

[Pirkko,lino]
0

Nä, har aldrig bitit på naglarna.

aggeelin
0

Jag gjorde det något år när jag var riktigt liten. När jag skulle få min bror lämnade de mig till min moster i ca två månader innan och under den tiden la jag mig till med flera ovanor, det var inte så konstigt med tanke på situationen Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet