God morgon den 29
'
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn morrn
God morgon 
Har tvättid nu (sex till nio), tänkte det var lika bra att bli av med lite smutstvätt…
Gäsp, typiskt att man gick och la sig så sent bara… fick nog bara 2 timmars sömn.
Få se om jag orkar hitta på något i dag
Hoppas att alla får en bra söndag 
God morgon,
blev väckt 05.50 av hunden som inte mådde så bra… ut och äta gräs… sen somnade han igen, men jag har läst tidningen i två timmar nu. Rätt skönt!
Ha en härlig söndag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Fotokrsfs.Vad jobbigt att inte ha sovit mer..Heja dig""
Pius..Sjuk hund inte roligt..hoppas h-n kryar på sig..
Ja dagen urte går i grått..O jag har väl lite planer för dagen kolla på clarreround,Hopp träning. Ge-Kå. Mycket för en som inte gör något..
Ja vila nu när det är Söndag alla ni i Burken..
Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon!
Väntar på några kamrater, sen bär det ut i naturen. Områdena runt mossen på bilden ska besökas idag. Kanske blir det en tur rakt över också.
Ha det bra ni också! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Har varit uppe med tuppen idag. Två småflickor väckte mig
Nu har det varit välling, frukost, blöjbyte osv. Just nu leker de snällt och jag sitter här en stund.
Ha en bra dag
Godmorgon där ute!
Det snöar hos mig, sånt där smått smått, nästan som duggregn. Det har blivit ett par cm under natten. Inte mycket att hurra för men det är vitt och fint. Vi har väl ca 25 cm snö totalt.
Idag ska jag baka lite bullar och muffins.
Å så har jag varit rökfri sen den 2/1-2012 kl 17.45 så jag får ta två muffins
#7 Bra gjort. Då har du snart varit rökfri en månad.
Jag vet att jag själv i början räknade dagar, sedan veckor och till slut månader. Nu kan jag stoltsera med år
/Maria

Go'morron allihopa.
Full fart på er LK:are ser jag, själv tar jag det lugnt.
Solsken har vi idag så det får bli en promenad lite senare.
Ha en riktigt fin dag med allt vad ni hittar på att göra
God morgon
Trött idag efter marsvinsvinsutställningen igår.
Gick hyfsat. Hade bara 1 marsvin med mig. Fick 88p (man kan få max 100), så kom 2/2 i sin klass. Fick litet av drag pga ett blåmärke på magen, menmen :)
Men han vann gurkätartävlingen! Så han fick en rosett med sig hihi :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Vad gulligt med vinst i gurkätartävling
/Maria
#12 Så söt
Han måste älska gurka
/Maria
Gomorgon! Här är vi som vanligt sent i säng och sitter därför och njuter av frukosten just nu! Vi ska inte göra något särskilt idag, sonen och stora o lilla N kommer på besök en stund (barnbarnen). Gissar att de kommer att äta här. Vi har fortfarande soppa kvar från i fredags och sen funderar jag på att göra någonslags potatisplättar.
Är fortfarande förkyld så det blir ingen träning idag, tråkigt
.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#13 Haha ja det gör han, han gillar det mesta ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God eftermiddag på ER!!!
Solen skiner, härligt vinterväder ute. Idag roar jag mig med tvättstuga. Men tummlaren är trasig så det får bli resten en annan dag. När jag är klar så blir det ut på en promenad. Hoppas solen skiner då med.
Kram
Hej härinne!
Solen skiner från en blå himmel, -2 grader och lite snö har vi. Dagen är som gjord för en långpromenad! 
Hoppas Ni har lika fint väder som jag, och att Ni har en bra söndag!
PS! Så konstigt härinne, vissa avatarer och bilder syns inte! Fler som har det så ? 
#17 Det finns flera trådar inne på Support om detta
# 18 Tack Gunilla! 
God eftermiddag!
….bland smutstvättar, gräsätande illamående hundar, "o-färdigsömnare"?, Ge-Kå besökare, mossar, blöjbyten, bullbak, promenader, gurkätande marsvin, tvättsugor och bildsaknare, här har det varit nostalgitur till Tumba, sydost om Sthlm, där jag växte upp på 60-70-talet. Allt är mycket mindre än jag minns, hus, vägar, affärer, konstigt!
Tog ett kort också när jag passerade i Söderledstunneln (nära Globen) som är nyrestaurerad, (tunneln alltså) mycket bättre ljus där nu… trevligt !
Nu dags för middagslur=livskvalitet! Ha en fortsatt bra dag bland allt ni företar er… Hälsn. /Hans
God eftermiddag! Har inte varit inne här på ett par dagar. Glömt bort att titta in. 
Sitter vid min nya dator, är så nöjd med den. Och jag har verkligen blivit morgonmänniska. Vaknar av mig själv vid 7-8. Så det verkar som mina år som nattmänniska/morgontrött är förbi 
Annars händer inte så mycket idag. Laddar ner lite filmer. Såg Kommisarie Späck förut, den var ganska rolig 
Rörigt inlägg!
Ha en bra dag allihop!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#21 såg en bild i DN på ett konstverk från vårsalongen som hette typ "jag mindes det som mycket större" Vi har grillat vid en sjö, ska se om jag kan lägga upp bild från telefonen… Det verkar inte funka… Härlig dag hur som helst!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#21 Vilken fräsig bild! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Håller med. Det var en riktigt läcker bild.
/Maria
#24 #25
Tack ! Va´gla´ja´blir!
när ni skriver så… orginalet är inte lika fräsigt, "drog i några spakar" i Photoshop så vart den lite mer "fartfylld".
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej hopp.
Speciellt pigg idag har man inte varit precis. Men men, har inte heller mått så bra i helgen, pga smsen igår och allt.
Har hjälpt mamma bära upp en säng till lägenheten idag i alla fall. Sen har jag inte gjort mycket alls idag.
Det mest intressanta är väll en auktion på Tradera på en Pullip docka.
Idag har jag i stort sett bara lyssnat på en låt hela dan, men den är bra så det gör inget ^^ Brentalfloss är så sjukt underbar.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God afton 
Vi har haft fantastiskt fint väder här idag, sol från klarblå himmel och 5 minusgrader. Det blev en promenad i solskenet med hela familjen. Efter promenaden har jag varit ganska seg, söndagar är tröga för mig när uremin gör sig påmind. imorgon blir det skönt att få bort gifterna ur kroppen.