Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 390 ggr
Cristine
1

Lördagsgodis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förutom godiset till barnen köper du något till dej själv och maken/an

till tv-stunden?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[cherstin]
3

Vi har inga barn hemma längre men om jag köper godis äter jag upp det. Herr P får naturligtvis smaka…om han hinner…innan det tar slut

[Sisa]
0

Har ju inga barn hemma längre, så godis köper jag inte så ofta. Trots att han jag bor ihop med, är en "godisgris"..men vi får tänka på vikten!

Frukt äter vi massor..fruktsallader, friterade bananer eller en smoothie. Fast visst fuskar vi ibland och gör varma mackor, eller köper varsin semla.  Nötter är också gott!   Kyss

examynia
0

nä godis har jag ätit alldeles för mycket på senaste tiden så nu är de diet som gäller å s luta äta godis.. visst är jag sugen minst 2 gånger om dagen men försöker att vara stark å inte äta de.. men jag äter morotsstavar med dipp.. de är mumma de=)

aggeelin
1

Jag är ingen godisälskare - inte när det gäller sött - jag gillar det som är lite salt. Igår köpte jag tre goda ostar och vindruvor till det var smaskens till slappna-av-stunden framför tvn.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Har inga barn så blir bara till mig & pojkvännen. Blir lite olika beroende på vad vi är sugna på. Jag brukar oftast ha chips eller ostbågar eller "skruvar" som dem heter. Pojkvännen brukar ha chips eller choklad av något slag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

Nä, sällan vi har godis hemma. Det är bara när vi får långväga besök som vi brukar ha godis. Ungarna har fredagsmys med pocorn, chips och läsk på fredagkvällarna, det är allt.

Glad

[Sisa]
0

# 4 Ost, kex och vindruvor..gott!   Kyss

chik
1

Inga barn hemma..Men godisskål har vi..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Stephanie
1

För mig är alla dagar lördagar tror jag. Skäms

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Maria
0

Det är väldigt sällan faktiskt. Min man är galen i jordnötter men jag är måttligt road.

Någon gång kan jag poppa popcorn och vräka i mig.

/Maria

Bybo
0

Uj, så gott det ser ut Crissan!

Har ju slutat med socker…så nada. Har många gånger varit på väg att ta en bit choklad av ungarna..men, har varit "duktig" :))

Anders 50
0

Inte godis i ordets rätta bemärkelse. Men om kylskåpspåfyllardagen skulle råka infalla på en fredag eller lördag så kan det lätt hamna nåt gott i korgen eller vagnen.

Smörgåstårta eller grillade revben t.ex.  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!