Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 552 ggr
Cristine
0

Vilka planer...

har du inför veckoslutet?

Är det ingen som åker till fjällen numera?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
1

Min plan är att jag ska friskna till så jag kan gå på 5 års kalas till bonusbarnbarnet på lördag.
På söndag ska vi ha "julgransplundring" i vår bostadsförenening med korvgrillning, glögg, varm choklad och trevligt mingel.
Om det bara slutar storma….

Zabelle   

FrökenFrisk
1

Till helgen ska jag arbeta för att sedan åka till fjälls och besöka min mamma som bor där.

Glad

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

aggeelin
1

En fullspäckad helg bllir det.. På eftermiddagen har vi haft födelsedagsfirande för sonen som fyller år. Ikväll blir det sushi och avkoppling.. Imorgon kommer tre goda vänner som brukar träffas, vi ska luncha på stan och sen relaxa och simma, äta gott till kvällen.

Först på söndagen ska julgranen bort (om jag inte hinner med det imorgon fm) och sen ska jag, sonen och barnbarnen på julgransplundring på mitt jobb. Det blir mycket barn, trolleri, dans kring granen och annat skoj! Om det hinns med ska jag träna och sen ladda inför en intensivjobbvecka Flört puh, ibland blir det såhär!!!

Fjällen blir det vecka 11

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#3 JössesFörvånad Jag blir trött bara jag hör det.Skrattande

/Maria

chik
0

FjälletFörvånadDet är väl där man bryter både armar o ben??

Här händer det inte mycket. kalas i morgon o på söndag kommer ena dottern..Hoppas att det skall vara go väder hela helgen i dag var vi ute o lullade i skogen över tre timmar o det njuter jag av..Har varit en granne här o druckit kaffe precis..O det är lagom sällskap för mig.Skäms

bumbleboo..Vilket härlig citat du har…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
1

#5 jo, det ser ju lite späckat ut. Ibland blir det så. Vi är fyra vänner som umgås. Nu har en av dem fyllt år - och det är hon som älskar att bada - så då ska vi träffas på relaxen. Julgransplundring och födelsedag går det liksom inte att flytta på och granen ska inte stå kvar här till veckan!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

signemo
0

Helgen. I morron så blir det en tur till jobbet för att fixa lite med servern. På kvällen kommer våra goa grannar hit och äter grönkål, rödkål skinka o jansson. Söndag behöver vi nog vila. För kvällarna brukar bli långa när vi träffar våra grannar.

Var rädda om varandra

Anders 50
0

Älgjakt!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Usch åker inte till snö frivilligt ;)

Inget planerat på hela helgen, vilket är skönt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

penke
0

fjällen !! Förvånad
det är alldeles för hälsosamt och stärkande där Skrikandes
roligare med stökiga nattklubbar Tungan ute
men,jag är inte stärkt och har ork nog Skäms Skrattande

andra planer,måla (på huset)
 måla duk,tappa o korka vin,strosa i solskenet
och ta dagarna som de kommer,många *ögonblick* är det *ler*

,  penke

Karmatarerskanise
0

Det skulle vara helt underbart att åka till fjällen och snön. Dessvärre sätter plånboken stop för det :(

Idag ska jag på dejt. Blir bjuden på gös med fänkålspure hemma hos honom, efter det ska vi till en pub och lyssna när mina kompisar har en spelning.

Hoppas ni har en trevlig helg :)

Maria
0

#11 Vad spännande. Gös har jag aldrig ätit. Däremot är fänkål i alla former så gott till fisk.

/Maria

Karmatarerskanise
0

#12 Tror aldrig att jag har ätit gös heller. Hoppas han gör det bra Glad

Maria
1

Du får berätta hur det smakade sedanGlad

/Maria

Fridaaaa
0

#13 Gös är gott. Smakar som en viss annan fisk som jag inte kommer på nu xD Men en vanlig firre i alla fall ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

#14 Ska jag göra :)

#15 Låter bra att du tycker det är gott. FAst mindre kul om den smakar precis som en vanlig fisk ;)

zabelle
1

5-års kalas avklarat, nu är jag mätt och "lomhörd"
4 småbarn hörs…. mycket.
Jag uppskattar tystnaden nu när vi kommit hem :)

Zabelle