Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 811 ggr
[cherstin]
1

10 januari

Godmorgon.

Det har snöat i natt ser jag. Någon cm bara men marken är täckt, vackert är det. Inte så kallt bara minus 7,2.

Idag ska vi åka till Hudiksvall. Herr P ska på magnetröntgen.sen ska vi se om vi kan hitta en blomsterbutik. Behöver lite nya blommor.

Ha det så bra alla, och var rädda om er.

KaiPon
0

God morgon!

Ska till skolan idag för att prata med lite folkoch få reda på hur mitt schema ser ut, för det vet jag inte än. Obestämd Aja, det borde lösa sig ändå Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
0

God morgon! Hoppas att alla får en bra dag.Skrattande

pius314
0

God morgon, första skoldan för mina små. Får se om de går att väcka :-S Ena satt ju med lusmedel i till kl 22 Hoppas frillan blev bra KaiPon, och att resan till hudik blir bra cherstin! Ha en bra dag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
0

Godmorgon alla. Hoppas också att ni ska få en fin dag.Glad

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det vackert ute. Det snöade lite igår kväll. Nu är det både mörkt och ljust ute, nästan gryning - vackert.

Ha en bra dsg!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon.

Här kom det också lite snö igår kväll, minus 6 nu.

Jobbdags , bäst sätta fart.

Ha en bra dag allaGlad

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens på er här i burken.

Cherstin Lycka till för Herr.P.

Kaipon..God dagens.Hur gick det??Jag hoppas att du sket i o färga håret..

Pius""" Stackas dig""Dom djuren kan ju bita sig fast….

Ja ni får ha en fin dag.

Jo vi har pytte lite snö här i min del av landet..Så fint..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God morgon.

Det är en speciell dag idag. Alla dagar är väl speciella egentligen, men idag fyller min yngste son trettio år. Himmel vad tiden går!

Ha en bra dag allesammans!Skrattande

Maria
0

#8 Grattis till en stolt mamma.Glad Har han någon 30-årskris? Jag minns att jag tyckte det var ganska jobbigt att fylla 30.

/Maria

[peter54]
0

God morgon Glad

Här har kommit några cm snö och det är 7-8 minusgrader. Igår kväll var det -15 och det bet i kinderna att vara ute.

Jag har tvingat upp barnen idag 07.30 eftersom imorgon börjar skolan igen efter lovet och de måste upp kl 7. De var sega, men till slut så fick jag dem på benen.

[GunillaF]
0

#9 Jag har inte märkt att han har någon. men han har väl inte haft tid: Nyss blivit pappa och precis köpt hus och flyttat.

Jag minns inte att jag haft någon kris heller. varken då jag fyllde 30, 40 eller 50.

Jag kanske krisar ihop alldeles när jag om två år fyller 60!TystFlört

Hans K.
1

God morgon Glad

Femte förkylningsdagen, på bättringsvägen, hemma än en dag med min PC, TV, god bok, fototidning och halstabletter. Ska ner senare och se om bilen startar efter flera dars sömn. "snörvel, snörvel" /Hans

KaiPon
2

Frillan blev jag väldigt nöjd med, öven om det inte blev precis som jag ville Obestämd Men det blev nästan häftigare som det blev Skrattande

Nu har jag även fått schema. Jag börjar 9.40, så har lite dötid att ta tag i just nu. Men känns ganska spännande att börja skolan igen faktiskt, även om jag inte har nån att vara med och jag sticker ut ännu mer nu än jag gjorde innan Tungan ute

zabelle
0

God morgon

Många som fått snö ser jag, här bara regnar det. 
Just nu är det uppehåll och det får det gärna vara hela dan, jag hade tänkt löpträna efter jobb. Igår blev det träning framför "Wii:et"

#0 Hoppas det går bra på röntgen!
#3 Löss är otäcka små kryp!
#8 30… undrar hur ungarna hinner fylla 30 medan vi inte blir äldre alls?
#12 Håller tummarna att bilen startar. Krya på dig!
#13 Bild? Nyfiken är jag ju..

Ha det bäst!

Zabelle   

chik
0

HeJJJJJJJJJJJJJJJJJ Ni som är vakna efter mig….

Gunilla vist känns det när barna börjar o bli äldre än en själv.."För jag har totalt stannat i utvecklingen,,25 år inte en dag äldreKyss Känner jag mig,,Haaaa..Hiiiii..

Hans..Där har du bunkrat upp för dig..Ser mysigt ut…Krya på sig o så hoppas jag att bilen är samarbetade..

Kaipon..Foto"""" Bra att du tänker positivt med skolan..""Ensam är stark…Sen så kan jag tänka att de kanske är lite rädda för dig…Min tanke…

Vet när vi Akut anställde en tös som var Punkare eller satanist vet inte vad hon vad. Men en så go människa o duktig. Men hon såg då ut i från mitt tänkande…Men det var ju en skola..O eleverna flydde när hon kom med städvagnen o då var det en gymnasieskola..Det hade vi himla roligt åt…Skärp som klänning o vitt puder i ansiktet rött läppstift svart runt ögona.Svart hår som var tuperat rätt upp åt alla håll.

Så dina klassisar kanske är lite rädda för dig kaipon..

KaiPon
1

Här har ni en halvdålig bild på slutresultatet.. En bättre kommer senare.. I bättre ljus alltså Skrattande

Chik; Jo, kanske. Men de verkar inte ha några problem att prata med mig under lektionstid och så. Är väll bara det att jag verkar konstig, då jag har ett stort intresse i Japan (vem har misat det egentligen? Tungan ute) och ser ut som jag gör och de är inte vana vid det? Jag vet inte, men jag klarar mig bra som det är- Har ju musik och ibland nån dator som kanske är ledig och så. Glad

pius314
0

#16 kuru! (fast det Ska nog va ett streck över första u:et) #7/14 ja usch, men jag försöker intala mig att det är värre med springmask :-P

Fridaaaa
0

God morgon! :)

Ska ev färga håret idag, blir nog ljusare än innan, för vill inte ha så synlig utväxt ;) hehe får se hur det blir, passar inte i ljust hår så :P

Snö kom inatt :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Skönt med lite ledighet efter många dagars jobb. Njuta av dagen och ta den som den kommer ska jag!

Krya på er ni som inte mår bra.. och ha en fin dag!   Glad

# 16  Du är jättefin!

Cristine
0

Godmorgon!

Så gullig du blev KaiPon!

Äsch folk drar sig alltid tillbaka när det kommer någon som vågar sticka ut. Du är en jättefin tjej och det kommer de att upptäcka, det är skönt med personer som vågar vara sig själva och stå för sina åsikter, din styrka kommer att ta dig långt så fortsätt du på den väg du banat dig!Skrattande

Halloy alla! jag gick till sängs kl ½6 så jag har sovit till ½9 det blir nog mer säng om ett tag känner jag!

#12 Krya på dig Hans, så mysigt du har det där för dig själv.Glad

Ha en härlig dag*slänger iväg en kram till er alla*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon vänner

Ny dag nya möjligheter, Hos mej så är det jobb. Ska jobba kvälll

Solen försöker titta fram de är skönt för i går regnade de hela tiden.

Ha en skön dagSkrattande

chik
0

Halllooo!1vad är fel??? Kommer bara till inlägg saffran o denna tråd vet jag då inte hur jag fick fram….

Kaipon vad fin du blev. Wow..O du ser nöjd ut med..Bra…

pius314
0

#22 det är nåt knas

jag får också typ detta ofta. Supporten vet om det (om det är nu det du får):

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 1345699667

zabelle
0

#16 Va fint det blev!
#18 Hoppas det blir precis så som du vill ha det.
#20 *kram* tillbaka Kyss

Zabelle   

KaiPon
0

Haha tack alla. Och va snällt av dis, Cristine! Kyss

Svenskan verkar inte bli av. När man väntat i en halvtimme och dessutom skickat ett sms till läraren utan svar tycker man att man inte behöver vänta mycket mer. så sitter nu här med en kopp varm choklad. Kommer kanske ta en cigg senare.

Ganska disträ verkar jag vara idag också.. Glömde nycklarna i skåpet en gång redan idag Skäms Inget verkar ha försvunnit i alla fall, det är ju bra. Tror att min fina dekoration kan ha skrämt bort folk Tungan ute

Nästa lektion börjar inte förrens 14.15, så vi får se vad jag gör fram tills dess.. Obestämd

zabelle
0

#25 hoppa över ciggen.. Tyst

Zabelle   

Anders 50
0

God förmiddag!

Har det inte snöat i Älvsered chik?

Kaffepaus från snöskottningen här! Det kom 1 dm  i går kväll. Tänk om det kunde få ligga kvar ett tag??

Ha det bra alla som behöver!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

#26 Kommer nog dock bli både en och tre cigg fram tills nästa lektion. Obestämd Har jag inget annat att göra, typ.

KaiPon
0

Dödar lite tid med att kolla på Yokai Ningen Bem igen. Underbar serie, handlar om tre varelser som går under namnen Bem, Bera/Bela och Bero/Belo (beroende på översättaren) som letar land och rike runt för att bli människor. Den är delvis rolig, delvis sorglig, men rakt igenom underbar.

Anders 50
1

Goeftermiddag!

Det gick inte att hålla sig från skogen idag heller! Men det blev väderomslag vid middagstiden och blev dimmigt, även inne i djupa skogen.

Egon gillar snö, men hade behövt längre ben och kortare öron! :)

Anders 50
2

-Ge f-n i min bädd, din lille plutt!

Anders 50
2

-OCH LÅT BLI KATTEN!!!

[peter54]
1

Här har vi inga mängder snö, men det är i alla fall vitt. Idag tog vi lunch ute med korvgrillning.

Maria
0

#33 Åh, det ser mysigt ut (även om jag inte gillar snö)Flört

/Maria

[Sisa]
0

# 30 - 32  Härliga bilder!   Kyss

Wand
0

Själv är jag inte glad åt snön och kylan som lagt sig i Hudik. Det är inte så tacksamt när man står och väntar på bussar hela dagarna…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Cristine
1

Härliga djurbilder, och kul att se

picknick i snö men inte vara me

kallt för mej även om det skulle bli tö

gillar sommaren mer och att ligga i höTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 37    Så bra!   Glad