7:e januari 2012
Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott.
Hos mig är det -5, mörkt ute och stjärnklart. Lite snö har fallit, inte ett fotspår i snön. Vackert är det. Än så länge har inga planer för dagen smidits, får se vad som händer. Ha en riktigt fin dag allihop.
vi har inte sovit ännu! jag och kompisen har suttit uppe hela natten :)
God morgon!!!
Uppe med tuppen!!! Mörkt ute, -6 grader. Idag är planen att tvätta och städa undan julen, kommer att sakna adventsljusstakarna. Kanske borde man sätta upp lite lätt "våriga" gardiner i köket, frågan är bara vad jag ska välja.
Nu nalkas morgon kaffet!!! Gud så gött!!!
Önskar Er alla en skön lördag!!!
Kram
god morgon! #3 precis därför håller jag hårt på "tjugodagknut åker julen ut" Det blir så tråkigt i fönstret… Idag ska jag röja högt och lågt, åka med elavfall, kemikalier, glas etc. Det ligger och mognar ganska länge eftersom det är lite bök att bli av med det… Ska bli skönt att få bli av med det!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon,
alla Ni vakna..och Ni som vaknar senare! Visst känns det att julen är slut, men att plocka undan allt redan..nej, jag väntar nog ett par veckor till.
Kallt, mörkt och tyst är det ännu. Även här har kommit lite snö och ännu finns inga spår i den. Jobba ska jag göra idag, både em och kväll.
Ha en fin lördag alla! 

En god morgon till er alla
En vacker morgon har vi, 6 grader minus och vindstilla.
Idag ska vi ha födelsedagsfirande i familjen, en tur till affären blir det först och lite pyssel här hemma.
Önskar er alla en trevlig lördag.
Godmorgon alla från ett regnigt Göteborg.
Min man jobbar några timmar idag så det kommer att bli en lugn dag med handling som enda aktivitet på schemat.
/Maria
God morgon från ett soligt "syd-Stockholm"
Apropå slänga ut julen så väntar jag till tjugonde dag knut, vilket blir på fredag och tar in min julgrupp och ljusstake i källaren, sen är det klart 
Önskar alla en härlig lördag !
God morgon.
Håller på att göra mig i ordning för att dra mot stationen, sen ka jag fara in till stora staden ^^ Ska träffa kompis jag itne sett på evigheter samt gå på hårfärgsjakt hehe 
Önskar alla en fortatt trevlig dag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God förmiddag.
I dag är det "bara" -5 grader. Vilken skillnad mot gårdagens -15 !
I dag ska jag göra ett par smörgåstårtor till yngste sonen som ska till att fylla 30 år.
Ha en riktigt bra Lördag!
Cherstin o ni alla en fin dag till er..Här i Älvsered så regnar det.-Burrrrr. o i går var det så härligt väder sol o vindstilla.Tur att man tog vara på det o var ute.För i dag blir det bara korta turer ut….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Här ser det ut att bli en fin dag. Jag är sen med frukosten och måste sätta fart sen då jag har en del att göra.
Vi ska ha gäster ikväll och jag ska handla och fixa innan dess. Julen får vara kvar till tjugondag knut och ljusstakarna får vara kvar några dagar till - det blir så tomt utan dem - de flesta grannarna har kvar dem till ca 20 januari.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorrn! Vi har massor med snö, en halvmeter och meterhöga snödrivor. Det har vi haft i 2 veckor nu. Just nu har vi -6 grader men lite senare idag får vi -10 grader. Det enda jobbiga är att det är snorhalt på vägarna. Ska ner till affären och handla om en stund och man får akta så man inte halkar.
Jag är glad idag för kl. 19 ikväll är det en konsertfilm med älskade Thåström
på SVT 2. Får inte missas. Min stora idol. Sen ska jag nog se på Gladitorerna.
Ha en fin dag!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
# 13 Fin bild, Frida! Men..vad föreställer den ?
#14 En tänd lampa jag har i ena fönstret :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#13 Jag har en "nästan" likadan. Jag kallar den för oljeborrtornet
/Maria
# 15 Mysigt låter det! 
#16 Okej vad trevligt :) Tycker dem är så fina :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej alla livskvalitetare
Vackert väder och -4°C
Gårdagen hade en liten svacka, brukar alltid må skit när Tant Röd kommer
men igår var första gången jag till och med spydde.
Borde ha värktabletter hemma, kanske hade hjälpt
Idag skall vi ut på vägarna.
Och imorgon skall vi till Göteborg och kolla på lägenhet 
Ha det gott!
#16 en sån har vi också, den är fin tycker jag
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Frida vacker lampa.Wow.
Foto""Till Gbg. Då önskar jag er välkommen till Sveriges framsida.
Peter.Lyckliga er, som har fin väder..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Goeftermiddag!
Nyss inkommen från skogen! Märkte nu att det regnade lite smått, det har inte märkts av i skogen. Och det är längesedan det var en dag utan blåst, helt vindstilla!
Nu ska det bli potatisgratäng och fläskfilé! Man blir hungrig av skogsluften! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#23 Åh så gott med potatisgratäng, nu blev jag sugen!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Nyss kommit hem från Örebro.
Väldigt kul att träffa kompisarna igen :3 Blå hårfärg har jag också nu ^^ Nu ska det bara införhandlas blekning, och jag är redo att köra!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Goeftermiddag
Här har vädret varit "krispigt" med sol och en minusgrad eller två. Det ligger lite vitt på marken och i elfte timmen funderar vi på att göra som grannen och skydda rosorna med lite granruskor. det får bli morgondagens uppgift.
Nu puttar en currykyckling på spisen som snart ska avnjutas 
Ha en fin lördagskväll alla! 
#24 Med mögelost i….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!