2 januari 2012
Godmorgon alla, hoppas ni sovit gott.
Inget speciellt inbokat idag. Ska försöka ta mig genom skogen fram till älven bara. Lite omkullblåsta träd och rotvältor ivägen. Jag har en bra "tankesten" där som jag brukar sitta och meditera vid.
God Morgon 
Idag är det snöblandat regn och isfläckar här och där, inget väder som står på listan för uteverksamhet, då är det tur att jag måste åka till dialysen, så slipper jag dåligt samvete för att jag inte går ut.

God Morgon
6+ och duggregn i min del av landet. Riktigt skönt ute och nästan vindstilla för en gångs skull.
Inte mycket att göra på jobbet denna veckan, många har tagit semester.
Ha det gott idag!
Zabelle

God morgon
Här är det 3 plus och regn, dags att åka till jobbet nu.
Ha en fin måndag allihopa
God morgon.
Årets första arbetsdag för mig. En kortvecka som tur är. Man får liksom vänja sig vid "långveckor" pö om pö!
Här har det fallit världens kramsnö inatt. Hoppas verkligen att mina gäster skottar medan jag är på jobbet.
Ha en bra dag!
God Morgon här i Burken..
Cherstin vad härligt med en plats för tankearbete..Hoppas att du kan klätra dit över det som har ramlat.
Ja ni alla får ha det bra…
Regn här..Inte Roligt….

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon, Regn… Hunden låssas sova för att slippa gå ut :-) Ska smyga igång med lite jobb under dan, dristar mig till att faktiskt åka DIT i morgon och sen är det ju tack och lov kort vecka i andra änden. Bra start på året ;-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Ser ut som det regnar över halva vårt avlånga land för här är det samma väder. Tur jag slipper gå ut.Rabatterna är gröna jag tror det är stockrosor som håller på att komma fram bl.a.
Ha en bra dag och halka inte!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Jag läste väderrapporten igår. Lika mycket snö som det kom igår ska det komma som regn idag - eller dubbelt så mycket - beroende på vilken rapporrt som läses.
Dags för jobbet. Har tagit sovmorgon för att hinna ta bort lite förkylning innan jag landar på jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gääsp ! … somnat om 2 gånger idag, så skönt, ledig !
#0 Att ha en tankesten som man går till låter härligt, fast idag med ett tält över, sittunderlag och en kanna varmt kaffe.
Ha en bra dag i ett regn-fyllt Sverige !
Hälsn. /Hans
Goeftermiddag vänner
Jag överlevde första arbetsdagen i år, Tog emot att gå till jobb efter varit ledig lite.
Men jösses få skönt katterna ligger och väldigt vackra är dom
Ha en skön måndag..
God morgon! Ehh… Jag somnade klockan 7 i morse. Hade tänkt att jag skulle stanna uppe eftersom jag inte kan sova och på det viset kunna somna i tid ikväll men jag slocknade visst… Så då har jag nog ännu en sömnlös natt framför mig.
Ringormssanering av varenda vrå i hela lägenheten står på mitt schema hela denna veckan, är det någon som vill byta så skicka iväg ett pm, först till kvarn! ;)
Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Godkväll härinne!
Hemma är jag igen efter en nyårshelg i Tällberg..en magisk nyårshelg med massor av underhållning, god mat och dricka. Och trevligt sällskap förstås..
Hemma igen och tillbaka på LK!
Ha en fortsatt skön kväll..och ett riktigt Gott Nytt År!
God kväll!
idag har jag städat ut julen. Roligare att plocka fram julsakerna än att plocka undan dom.
Sen blev det en långpromenad med Silver för första gången sen dagen innan nyårsafton. Eftersom han knappt velat vara ute under smällandet.
Ha en fortsatt fin andra dag på det nya året. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#5 Hahaha vilken bild 
God kväll! Har varit snöstorm och snöat hela natten och halva dagen. Så vi har MASSOR med snö här i Umeå nu. Valle är jättelycklig och har beslutat sig för att äta upp all snö!
Har inte gjort mycket idag, mest hållt mig inne. Så kallt ute burr…
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Vi hade snö i EN dag, och det var inte speciellt mycket.. Nu blir jag nästan ledsen ): Jag som inte ens gillar snö vill ha snö.. ):
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#15 Håller med på att städa ut julen, det lilla jul vi hade uppe hehe :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 … så mysigt. Jag vill ha kattgos NU