Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 503 ggr
Cristine
0

Är du redo?

Vädret blir bara värre och värre och man kan läsa lte varstans om att vara beredda på hårda stormar och översvämmningar bl.a.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Vi har sällan strömavbrott där jag bor, men vi har spritkök så vi hade klarat matlagningen ett tag i alla fall.
Värre med värmen, vi har ingen möjlighet att få varmt om inte stömmen fungerar.

Översvämmningar fick vi ordentligt förra stormen. Havet tryckte in vatten i ån så det gick en bra bit över kanten upp på vägen. Flera båtar hamnade flera meter in på land och folk fick en halv meter vatten i sina hus. Vi var oroliga att vallen till en av dammarna skulle brista, men den höll denna gången!

Otäckt med allt som blåser sönder och alla träd som fördärvas.

Zabelle   

flisan708
0

Jag känner mig inte så orolig över stormen men tycker synd om alla som drabbas.

Maria
0

Här i stan blir det sällan några längre elavbrott så jag är inte orolig. dessutom har vi gasolspisGlad

Värre var det när vi bodde på landet.

/Maria

Fridaaaa
0

Japp redo till viss del.
Har karmin så jag kan elda där, plus värma med grytor & stekpanna där om det skulle vara så (är en rund platta högst upp till för sånt).

Värre är det om strömmen skulle gå länge, gällande laddande av telefoner, vatten osv :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

Värre Förvånad Går det ann?? Skoja..

Kommer i håg stormen 68 inte rolig eller en vinter som vi hade.Kom så mycket snö så vi var insnöade flera veckor..Gick inte ens o komma fram med häst (Rida)

Nu blir det inte så länge så på så vis har det blivit bättre..

Gudrun var vi utan ström i ca 3veckor o det fungerar..Tycker livet blir bättre utan el när man väl har kommit in i rutinerna..

Pannan är det självtryck så värme har vi o gasolkök så det fungerar bra här i vår lilla boning..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

#3 Ni får väl ström från Ellysepalatset?   Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Jag bor i lägenhet så går stömmen så finns det inget som jag kan fixa utan vänta på att det fixas,

Vet hos mina föräldrar som bor i hus dom har ofta strömavbrott,

AnnL
0

Sen jag flytta till lägenheten har jag inte haft några strömavbrott. Har också spritkök så jag kan klara matlagningen om det skulle behövas.

När jag bodde i hus och det var stormen Gudrun var jag utan el och telefon i 14 dagar men då hade jag spis att elda i och laga lite mat på och egen brunn så det gick ingen nöd på mig.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.