Salladen
Jag tycker mkt om sallad och vi hade gjort en stor skål med sallad.
Dan efter så skulle jag ta mig en tallrik med sallad och satte mig vid datorn och käkade. Det knastrade och höll på som det brukar när man tuggar sallad.
Hux flux så såg jag en fluga men tänkte inte mer på det utan fortsatte att äta och surfa.
Sen ser jag en fluga som kommer flygandes från salladen 
Jag börjar att peta i salladen med gaffeln och mitt i salladen så är det fullt med larver 
Så det som knastrade när jag tuggade var nog larverna…
Jag åt inte sallad på ett halvår efter detta. men å andra sidan så skall larver innehålla mkt proteiner och annat smått och gott 
Urk! Jag dubbelkollar alltid min mat:P vill inte ha otrevligheter:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Woozy
ja du!!Där fick du lite extra i magen
Säger som Frida..Här kollas det""
Vet för många år sedan, När jag tog av plasten på en Ost""O det poppade upp små orangea larver..Jag åt inte Ost på många år efter det….

Lena.P är jag i verkliga livet.
Usch, vill egentligen inte läsa denna tråd 
Kan inte komma på något jag varit med om..
mer än små djur i skolans sallad ibland

Tänk en annan då som tuggade larver 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mmm.. mumsigt 
=)
Det där påminner mig om en händelse för mer än 30 år sedan när jag och ett par kompisar skulle äta en hamburgare på en hamburgerbar i Sthlm. Jag hade varit på en zooaffär öch köpt en burk finfina maggots, dvs spyflugelarver, till några ödlor jag hade då.
När vi ätit drygt halva hamburgaren eller lite mer än så, viskade min kompis till mig "kan jag få låna din maggotburk". Han fick burken, tog ut ett tiotal maggots som han sedan försiktigt stoppade in i det som var kvar av hans hamburgare. Därefter gav han upp ett gällt tjut, reste sig så att stolen tippade och pekade stirrande på sin hamburgerrest.
Personalen kom springande och försökte få ur honom vad som hänt, men han bara stirrade pekande på hamburgaren. En av tjejerna i personalen fick syn på larverna och blev så paff av förskräckelse att hon erbjöd oss alla tre varsin ny hamburgare gratis. Alla i personalen behandlade oss som gäster på en 5-stjärnig restaurang, bar fram läsk och kom och frågade flera gånger om allt var till belåtenhet.
Det var elakt men ganska roligt 
ha ha ha klockrent 
#7 Haha
Det är säkert preskriberat nu.
Jag har inte så ont av småkryp. Visserligen inte trevligt att få dem i munnen men jag tänker som så att det jag köpt eller odlat är såpass bra kvalitet så att även krypen gillar det.
Vet inte om det stämmer men bäst att tänka så
/Maria