Julafton 24/12
Mörkt ute, tänk det är julaftons morgon. Som barn kunde man knappt sova denna natt. Man hade sådana förväntningar.
Nu vill jag önska Er alla en trevlig julafton!!!!
Nu som ska ut och köra, kör försiktigt!!!!
Var rädd om Er!!!
Kram
God Jul.
Här i djupa södern har vi +6°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon och
En riktigt God Jul önskar jag er alla men några rader ur Triads härliga julsång.
Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna
Det är mörkt nu men det blir ljusare igen
Tänd ett ljus för allt du tror på
för den här planeten vi bor på
Tänd ett ljus för jordens barn
Hälsningar Cherstin
Godmorgon alla. Jag önskar er en riktigt skön Julafton och ät nu inte för mycket
/Maria
God Morgon på julaftonsmorgonen 
Den mesta snön är väck buhuu.
GOD JUL till er alla här inne. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Julaftonsmorgon alla LKare , både ni som är aktiva och ni som bara läser önskar jag en underbar dag med de era och vänner. Var snälla och ta det lugnt i trafiken! För er som är stressade av allt kokande, lagande bakande och annat..avsluta dagen med ett kuddkrig för att avreagera er.
Kramar till er alla!
En liten slädtur?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
+2 grader och snön är borta!
Nu laddar jag inför doppigrytan med tillbehör kl 13! Och som vanligt så kommer maggen att bli överfull!
Önskar alla en fin Julafton!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Halloj!
Snön är borta och 5°C
Annars är jag glad 
Kollade cykelförrådet igår av någon konstig anledning och såg att min gamla skruttcykel hade kommit tillbaka. Visserligen hade den modiferats lite av "lånaren" och råkat ut för någon olycka då både framdäck och reflexen bak var trasig. Funderar på att laga punkan och se om någon "lånar" cykeln igen 
Hoppas alla får det gott! Kram till de som vill 
Godmorgon! Vi är snart klara med vår äggröra-och-sill-frukost. Det blev lite sent igår så vi är sena idag också
.
Igår var här 7 grader varmt idag bara 2 plus.
Nu ska jag snart göra min julsallad och förbereda lutfisklunchen.
Ha en fin julafton (vi har en julafton till imorgon!)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon julafton!! Här i Blekinge regnar det, julkänslan är på topp - inte! ;) Det blir en väldigt enkel och lugn julafton för oss. Jag, stora sonen, mamma, och så småningom lilla sonen och min lillasyster. Lite mat och några klappar. Ingen stress och ingen hysteri. Helt perfekt.
Hoppas ni alla får en fin dag!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
En varm julkram till er alla från ett soligt o snöfritt Halland
Var rädda om varandra
God Jul! Snöfritt även här- fördelen är att jag kan fortsätta cykla till jobbet ett tag till
Ha en riktigt fin Julafton!
God Middag!
Promenad med hundarna sen julfrukost hos grannen. Allt är förberett och klart. ska hämta dottern vid tåget halv tre så vi hinner hem till Kalle Anka.
Snöfritt även här. 5 plus och strålande solsken.
Ha en riktigt fin julafton alla LK- vänner. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej och hå!
Haft en toppenjul!
Först bort till svärmor, hennes man, pojkvännen och hans 3 minsta syskon.
Delade ut lite julklappar och fikade.
Sedan ner till mina föräldrar, åt först julgröt, sedan Kalle Anka, julklappsutdelning, mat och sedan körde vi hem :)
Fick bland annat en bra skrivare, kläder, presentkort mm :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu är vi så mätta så, och imorgon ska vi fira julafton!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kom ganska nyss in från en promenad. Det har fryst till ute så det knastrar gott när man går. Såg lite fyverkerier också. Här är det inte ovanligt med fyverkerier, folk har lite allt möjligt att fira och nu så är det ju jul.
Tror att Agge hakat upp sig, hon går på repeat.. 
God julaftonskväll
Har firat dagen med gubben, tre barn, två barnbarn, två bröder och fyra brorsbarn.
Nu har jag kommit hem och bytt om till något mera bekvämt och kollar Sällskapsresan med Lasse Åberg på TV. Den gör aldrig ont 
Ha en fin kväll vidare ni också