Filmer
Tittar du på det mesta som som går på TV elle
rväljer du ut vad du ska titta på och låter tv.n vara
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag brukar gå in på tv-tabla.se och kolla vad som sänds :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tv:n är oftast igång på kvällarna, men jag kollar tv guiden om det är något jag vill se.
Zabelle
Det beror på! Oftast slöglor jag bara på Tv:n samtidigt som jag håller på med något annat. Ibland letar jag upp någon film eller serie som jag kan streama på datorn, men då måste jag göra något annat samtidigt där jag inte behöver datorn.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Det finns några "jul-måste-se" hos oss, dels Kalles jul förstås, men också "Karl-Bertil Jonssons jul" och "Kan du vissla Johanna". Annars får nog TVn vara för mig.
Jag brukar välja vad jag ska se.
Det är ganska sällan jag "slötittar"
/Maria
Brukar kolla vad som finns på kanalerna och är det något intressant så antingen tittar jag när det går eller så spelar jag in, mest spelar jag nog in, särskilt det som går på reklamkanalerna, då kan jag spola bort reklamen!
Ser sällan på långfilmer, mest naturprogram och dokumentärer och humorprogram, Simpsons bl.a.
Den inspelningsbara TV-boxen är en bra sak som gjort det lätt att se program när man vill.
Och nu i adventstiden så missar jag inte 5:ans adventskalender, den norska Expedition: Julklapp. Kolla gärna 18.20
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tror inte att Tv:n här hemma varit på sen en eller två veckor sedan. Maken påpekade det förut idag. Vi har haft dålig koll på tv-tablån, och de gånger jag väl kollat den så har det inte funnits någon film jag velat se. Men borde kanske finnas något nu vid jul?
Klagar inte, finns annat att göra än se på tv
man kan ju se på datorn tex 
..sedan jag skaffade flera kanaler för halvannat år sedan
ser jag mindre på teve,väljer mer
det är förfärligt mycket ..sk-t som sänds !
inspeleningsbox "fick" jag med..jag spelade in en massa i början
men när ska jag se på allt det ?
nu har jag kortet direkt i teven
karl-bertil jonsson är ett prioriterat val om lördag *ler*
, penke
Vi ser mycket film och väljer allt som oftast att spela in och en spola förbi reklamen. Jag ser numera inte så mycket på tv. Rättare sagt så är det länge sen jag gjorde det. Först kom alla tonåringarna som hade hand om tv-dosan sen tappade jag lusten för tv för det är så mycket skräp där. Men en del bra finns det.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har en sådan där box så vi har rubbet med kanaler. Alltifrån indiska nöjeskanaler till nyheter på språk som är textat på ex. ryska.
Totalt meningslöst.
De enda kanalerna jag gillar emellanåt är Discoverykanalerna och då gärna History, science, civilisations och travel. Där kan man se många intressanta reportage.
/Maria