Färger i sovrummet.
Vilka färger har du?
Färgerna i ditt sovrum skall inte bara passa din stil, de skall även harmoniera med din personlighet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag hittade fräcka gamla 70-tals träpaneler i mörkt, mörkt träslag. Mörbrunt med svarta ådringarn.. Sen är säng och andra attiraljer vita. Gardiner och mattor marinblått. kanske lite manligt men jag älskar det.. Jag måste ha kolsvart för att sova och kolsvart blir det..=)
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
I mitt sovrum så har jag ljusblå tapeter, möblerna går i vitt. De enda sakerna som inte går i vitt är en stor hög pedistal och en korgstol som är brun. Färgtemat är vitt och blått och det trivs jag med.
Vi har ljusblått, med mörblå fondvägg :)
Sängen är vit. Likadant byrån, så ganska mycket ljusa färger:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har brunt i olika nyanser och grått och vita gardrobsdörrar som jag har målat om
Gult och lindblomsgrönt
Inte vet jag om det matchar min stil (men jo det är ju jag som har valt dem) eller om jag har någon personlighet (ha ha, jo det har jag ju…)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
När vi flyttade hit så var vårt sovrum skarpt blått i en mörkare ton. T.om taket och alla lister hade denna färg och elementen var gulmålade.
Två veckor sov vi i detta fasansfulla blå rum. Så från och med då så är alla blå färger bannlysta hos oss.
Jag har en kaffefärgad tapet på väggarna. Ett gammalt avlutat linneskåp och en byrå. Sängöverkastet går i rostfärger/terracotta.
/Maria
Vitt och olika chokladtoner.
Jag har rött-svart-vitt i mitt sovrum.
En fondvägg i svart och grått, resten av väggarna är vita. En byrå i svartvitt, sängen är vit. En svart spegel. En röd fotölj. Vanligtvis svarta lädergardiner med röda detaljer. Nu till jul röda gardiner med vita detaljer.
Och en kristallkrona mitt över sängen.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag föredrar mörkgrå tapeter i sovrummet, men det är inte alltid man får som man vill när man bor i hyresrätt. Just nu har jag bara en sovalkov och vita tapeter som ser hemska ut. Har iaf livat upp det med mörkblå, röda och knallgröna sängkläder.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Har gamla gula (tror jag
) tapeter som är lite upprivna här och var.. Det var så när vi flyttade in, och har inte haft råd att tapetsera om. Men jag har en massa posters på väggen istället, och ett antal utskrivna bilder på favoritbanden istället
Och det säger väll mer om mig som person än väggfärgen tycker jag. Men jag gillar färgen jag har nu också, hehe.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
vi har bara en etta så sovrummet är även vardagsrum så de är naturliga å enkla färger då vi inte får tapetsera om.. men de är nån beige/brun/gräddfärgad tapet.. randig på längden fast inte så att ränderna stör.. som tur är. gillar inte randigt.. men de är en behaglig tapet..
Ljus tapet med tätt mönster med små blå stjärnor. Ena väggen består av skjutdörrar med mönster av kalkad ek. Blå gardiner.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#13 Häftigt! 
#13 Himmel
/Maria
#13 …..annorlunda 

Zabelle
..harmonisera med personligheten
många(?) delar väl sovrum
vems personlighet ska få dominera
randiga väggar *skratt*
eller blink lampor som Hans K ? :- )
mitt ljusblått,vitt och trä
vitmålade golvbrädor,vita element,garderober o tak
ljusblå målad strukturtapet med vita "muralsvampningar"
träbokhyllor
, iofs är det en del grönt oxå :- )
, jag tycker om blommor/växter
gardinerna växlar oftare..
, penke
Vi bor i etta och vi har inte målat eller tapetserat om. Det är typ beige och så lite tapet som föreställer tegelsten. Skulle gärna ha rött som mysbelysning
#18 Lägg nåt rött över lampan, inte för stark lampa bara, medans ni "myser" 
Mörk röd färg på ena väggen och en brun på andra:-)
Vårt sovrum är inte klart.. Bara gipsskivor och sladdar här och var.. Vi sover förtfarande i gästrummet.. Och där inne är det en mossgrön tapet med vit/gula små blommor.. Den gör mig en aning galen denna tapet. Men men, ska så fort pengar finns göra i ordning riktigta sovrummet.
Vill ha varma lite mörkare färger.. Rött/orange tror jag.
Ååh stiligt mossgrön ;-)))
#13 Hur attans har du burit dig åt för att få till fotot så där?
Jag har led stavar i 15 olika färger men i köket.(lLite OT)
#23 Undrar du hur man gör gif-animationer? 
#8 WP Kollade precis din blogg. Såg lite av ditt sovrum, ser urmysigt ut! Gillar dina gardiner med megarosett 
#26 Tack! Blev väldigt nöjd med rosetterna!
I mitt sovrum kan man misstänka att man gör mer än att sova…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#27 Jodu…vad som görs i sovrummen förutom att sova vet väl alla…
#25 Japp..jag är urdum på sådant!
#27 Näääää