Din hobby!
Vilken är den?
Jag vet att vi tagit upp det förut men nya har tillkommit
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Parfymer. Att få prova fina dofter är jättekul, att sen kunna se vilka doftnoter en parfym innehåller och att faktiskt kunna känna några/varje doftnot är riktigt kul. Jag har ju inte råd att köpa nya i affären speciellt ofta -men budar ibland på Tradera när nån säljer en fin parfym där det är en liten skätt kvar i flaskan..när jag sen har testat och burit en doft ett tag så säljer jag den igen på tradera om jag känner att den är ok och äkta..tyvärr börjar näsan säga ifrån - jag nyser enormt av vissa sorter så jag har nog en allergi på gång.. surt nog..
Trädgården är en annan hobby, är amatör men ibland lyckas man bättre än förväntat. I somras hade jag många krukor på tomten (lade igen några rabatter) och det blev jättebra. Olika typer av Ringblomma, Luktärter, Miniluktärter, Million bells och lite till..
Fotografering börjar bli ett intresse - mycket att lära sig men jäkligt kul när man får till det! Har lärt mig lite om ljus och skuggor och att man ska vara i samma höjd som objektet. Jobbigt när jag ska plåta katten och ålar runt i gräsmattan..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Djuren är min största hobby <3
Foto och bildredigering har jag börjat lära mig nu i höst. Jättekul!
Löpträning och styrketräning, några pass i veckan.
Zabelle
Djuren! :D
Fotografering :=D
Rida :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Katter <3
Sen håller jag på att lösa virkningens alla möjligheter.
Och böcker har varit en passion i många år:)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Läsa är väl det jag ägnar mig mest åt. Det passar mitt lättjefyllda sinne
Annars gillar jag att sticka/virka.
Om vår sommar och höst så är det trädgården som är största intresset.
Givetvis mina katter men de räknar jag inte som en hobby. Vi bor ju ihop.
/Maria
Mat(inköp,förberedning,tillagning och intag), dans, träning och datorn.
Skriva och läsa fanfics, lyssna på musik, sjunga (fast jag anser inte att jag sjunger bra själv, men andra verkar göra det..), sitta framför datorn..
Sen har jag ju mina underbara dockor Zayu och Apollo 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Djuren, datorn (både internet, serier/film, musik och spel), matlagning, virkning och på det senaste även stickning, parkour och en hög med annat. Allt går i perioder och återkommer ibland för att sedan ligga på hyllan eller gå på sparlåga tills det blir intressant igen.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#8 Parkour låter spännande 
Zabelle
Hästar och framförallt körning
Sömnad, både kläder och inredningsdetaljer
Snickra och måla
Plantera blommor
Baka
mm mm…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#9 Det är jätteroligt och man behöver inte lära sig mycket innan man är igång och kan ta sig fram snabbt över staket och sånt :)
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Djur, hundar speciellt. :) Fotografering och filmer.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Hej
Håller med #8 Namikao, det går verkligen i perioder, än de ena o än de andra…och ofta ingenting….här kommer i alla fall en lista…
Fota
Köra MC
Spela elgitarr-solon
Titta på film
Läsa deckare
Vara ute i naturen
Bygga hemsidor
Göra listor
Vara ute o jogga
hästen först å främst… rida.
sen gillar jag att laga mat och baka.
även se på filmer å gå på bio,
datorn.
fotografering fast de har jag tappat lite motivation som jag försöker få tillbaka.
lite inredning å pyssla med sånt här hemma är åxå skoj=)
Trädgården… med allt som finns och kan göras där.
Jakt…med allt som tillhör hela året.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag stickar, virkar och syr. Släktforskar i perioder. Gillar att baka men inte laga mat. Vissa djur och naturen tycker jag också om.
Jag tränar och skrotar framför datorn (livskvalitet.ifokus),
men inget av dem skulle jag direkt kalla för hobby.
Trädgård och inredning för min del och snickra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Allt som gör mig glad och d är mycket *L*
Mina *loppor* Djur i allmänhet.. rida..vara ute och traska i skogen..Musik speciellt elgitarrer..Jänkare och andra feta bilar med motorer som får en att rysa..hälsokost och en sund livsstil..läsa bla bla bla
#20 Åh, så vacker.
/Maria