Bruten led
Det är otroligt många som besökt sjukhusen på grund av halkan med brutna ben/armar.
Har det hänt dej någon gång?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä, jag har bara brutit revben vid ett par tillfällen.
Första gången var när jag skulle ha upp en riktigt bamsig gädda i båten. Jag hängde över relingen, men gäddan var så tung, 10 kg, att de två nedre revbensparen gick av.
Andra gången klättrade jag ner från ett jättegran under en bockjakt i Knäred, Halland. Med full packning och bössa på ryggen var det en utmaning att både ta sig upp 10 meter och att sedan ta sig ner igen.
Sista grenen var ganska högt över marken och jag försökte glida över grenen till hängande, med hängslebyxornas spännen ställde sig på högkant mellan grenen och kroppen och knäckte 3 revben på vänster sida.
Jag har aldrig brutit något ben i min kropp. Lite konstigt egentligen då jag är ganska vild av mig. Dessutom åkt i backen från hästen ett antal gånger. Men drack väl tillräckligt med mjölk när jag var liten…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
*pepparpeppartaiträ* har jag inte behövt det. Jag är alltid superförsiktig, för att jag är rädd att jag ska trilla :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har stukat foton strax innan jag skulle börjar jobba efter ha haft semester. Var när jag lekte med min hund på 80 talet. Men jag började jobba efter en vecka
Jag har aldrig brutit något ben i kroppen.
Däremot minns jag att jag som barn inget högre önskade än att få ha gips ett tag
. Flera klasskamrater råkade ut för benbrott av olika slag och alla skrev autografer på gipset. Så häftigt tyckte jag
/Maria
Jag bröt bägge handlederna samtidigt då ja ramlade ned från ett garagetak när jag var liten, mé huvé före, vi lekte "herre på täppan"
Man kan väl säga att jag kände mig lite "handfallen" då 
Skadade flera kotor ryggen när jag gick omkull med hästen för många år sedan.
Krossat ena knäskålen då en stege (med mig på ) välte.
Har inte skadat mig pga halka…. än 
Zabelle
Nej, har inte brutit något vad jag vet, men när jag röntgade mina händer så såg de att jag brutit lillfingret en gång i tiden, men det visste jag inte, men kom ihåg att det har varit ont ordentligt där en gång.
Tror jag har starka ben för övrigt i kroppen för jag har testat dem ordentligt! 
Tror jag tillhör skär och klämskade-klubben istället för benbrytar-klubben! Har många stygn i händer och fingrar. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nej jag har aldrig brutit nåt *peppar peppar*
Verkar var av segt virke. Dock så har jag varit i situationer som kunnat orsaka brutna ben flertal ggr.
Har inte brutit nåt, men för mig vet jag att mina leder hoppar lätt då jag halkar på is och liknande, vilket gör sjuhelsikes ont. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
2006 åsamkade jag mig sju skador men det är alltid ledbanden som tagit stryk, jag har aldrig brutit något.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har klarat mig…