Bara jag?
Jag är medveten om att det säkert är något konstigt med mig. Jag tycker om mulet väder på vintern. Det är skönt. Solen sticker i ögonen och det (utan snö) är fult ute, fönstren är smutsiga och dammet virvlar i luften. Ska jag gå en promenad, lyckas jag ofta skjuta på den tills det är mörkt. Då kan jag gå och se in genom fönstren och se på hur fint folk har det. Är det bara jag som är såhär?
Jag tycker om att tända ljus och ha det mysigt både ute och inne och kan när det är ljust längta till kvällen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Du är nog inte ensam om det men jag älskar solen och vill ha längre dagar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
JAG vill ha långa dagar från ca mars månad, jättelånga 
jag vill ha sol ^^, Då mår jag bäst! :D
Sol & värme hehe :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag älskar sol och värme men jag kan också njuta av dessa mörka regniga dagar. Annars skulle man nog inte klara av att bo i sverige.
/Maria
Jag är verkligen en som älskar som och värme, jag också!! Men det kan jag inte få vintertid, därför är det kanske praktiskt att tycka om mörker 
#5 Då tänker vi nog ganska lika
/Maria
Det är jättemysigt att sitte inne med levande ljus och sprak i kaminen och jag älskar all julbelysning både ute och inne. Men jag tycker att den perioden är för lång. Faktum är att det räcker nu. Kvällsolen på verandan och de ljusa varma sommarkvällarna är alldeles för långt borta nu. Både bakåt och framåt 
Nä det är inte bara du agge. Ibland kan jag tycka de är ockej skönt när det är lite muligt. Just för att solen sticker i ögonen och sen rinner dom hela tiden.

Det fina med det gråa/mörka är att är att jag uppskattar det "färgiga" mer, sen när det kommer. Jag tycker om när det är "olika", annars vet man ju inte att det är olika, för då är det ju samma hela tiden ??…eller nåt . Jag menar at det kan bli för mycket av det goda om det bara är sol och ljust
"Omväxling förnöjer"
Ska man tänka positivt så syns det inte om det inte är så välstädat hemma
Så fort det mörknar så kan man tända ljus och det ser fint ut. Dammråttorna blir osynliga och de smutsiga fönstren syns inte.
/Maria
Ha ha mina är så smutsiga just nu så det syns iaf.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag påverkas inte av vädret alls, utan gillar alla väder utom när det spöregnar och jag måste vara ute.
Lite negativt tycker jag att det är nu när det inte kommer snö nångång så att det slutar att vara så skitigt, men det är mer en anpassningskänsla som kommer av att jag alltid måste gå med skorna på, inne som ute.
#10 Så tycker jag också! Det är finare inne när det är mörkt ute!