Filen!
Gör Du det..äter fil till frukost ?
Jag äter min med flingor och skivad banan!
Hur äter Du din ? 
Jag gillar filmjölk men jag äter aldrig frukost.
Jag dricker ofta filen ur glas och det ska vara den vanliga filen med 3% fett eller vad det nu är.
/Maria
Fil med Hallon ! 
Nej gillar inte direkt fil, jo med kanel & socker på går bra! Men håller inte mig mätt på det så länge.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vill gärna ha yougert istället för fil. Kör naturell yougert med bär eller frukt i. Sen kan jag ha någon form av flingblandning till.
Naturell yogett. fast jag skall av hålla mig från mejeriprodukter ett tag…
Frukost
jag går på middagen direkt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#5 Haha, det är ordning på dig chic
/Maria
Jag äter fil, men inte så ofta under vinterhalvåret, det blir mest sommatid. jag äter filmjölken på olika sätt beroende på vad för slags fil det är.
"Riktig" filmjölk med skärpa i smaken så som det var förr när man köpte den i bruna litersflaskor och som idag bara motsvaras av Fjällfil, äter jag med ingefära och socker.
Vanlig filmjölk äter jag sällan för att jag tycker att den smakar mesigt och blaskigt, men när jag gör det är filen ren med Havrefras till. Ibland gör jag "bröta" som jag brukade göra när jag var liten eftersom vi aldrig hade flingor för att det var för dyrt. Då bryter man knäckebröd i filen.
Smaksatt fil som finns att köpa färdig tycker jag är helt vedervärdig, men dottern gillar den.
Ett tag fanns långfil att köpa men jag kan inte hitta den nu.
Däremot gillar jag filbunke. Där grädden samlas på toppen. Sonen brukar göra egna filbunkar som är jättegoda.
/Maria
Jag ska vara glad jag kan få ner en smörgås. Men lite senare äter jag gärna fil med banan i om jag har hemma.
enda gången jag äter fil är med ostbågar x3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#10 Urk, låter inte gott xD
#11 Vet du, jag tyckte inte heller det lät gott först, då mamma började snacka om det.. Sen testade jag det och det är godare än man kan tro! :D
#12 Haha okej nog inget jag vågar prova dock hihi
#13 And I won't force you XD Det är kanske inte för alla precis 
#14 Hehe nej precis, som med allt annat 
KaiPon. Kan det verkligen vara Ät bart??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Galningar
Fil med ostbågar

/Maria
#16 Faktiskt så är det väldigt gott. Well, tycker i alla fall jag och mamma, haha. Mamma hade sett det för länge sedan på nån tv serie, nån karaktär åt det hela tiden, så en dag för några månader sedan så blev hon sugen på det så vi köpte fil och ostbågar och testade. Älskade det direkt båda två. 
Nyttjar fil max 20 dagar om året. Senast var det fil med blåbärssmak, helt ok.
När det förekommer hundvalpar här så får de alltid en skvätt på maten, då äter jag oftare.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag köper a-fil till mina katter och kan ibland ta ett glas. Gillar bättre långfil med norrlands guld.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#20 Långfil med norrlands guld???
/Maria

En tallrik fil med mysli varje morron. Ett måste!
Jag brukar använda vanlig 3-procentig fil i stället för mjölk när jag bakar sockerkakor o sånt. Det blir jättegott.
#21 Jag antar att Cristine menar hjortron 
#23 Hahaha
Nu ramlade tioöringen ner. Jag har bara öl i huvudet uppenbarligen.
Först fil och ostbågar och sedan fil och öl. Det blev bara för mycket
/Maria
#24 Inte mitt fel att jag gillar konstiga smakblandningar.. Har testat Nutella och saltade chips också. Och gillade det. 
Nästa på listan är fiskpinnar och custard tror jag, en Doctor Who grej 
..inte Fil,men yoggi
antingen på soya..
eller naturell från levande ko
jag vill helst sätta smaken på egen hand
eco banan o/e självplockade blåbär /hallon,ibland ihopkokta till drottningsylt,eller blåbärssylt eller havtornsylt,eller havtorn ..blåbär som de är,"direkt" från frysen
ibland mylta
nu var det länge sedan jag hade nå´n musli i
jag har ibland exprimenterat med kiwi o annan frukt
.. ! faktiskt INTE(?) med jordgubbar(färska)
under dess tid blir de med mjölk som frukost 
(brukar spara ..några från dagen innan)
penke
Jag tröttnade på fil när jag var gravid. Nu är det mild yoghurt istället, med frukt och någon sorts musli. Jag äter yoghurt på helgen och mest sommartid, det är bättre med varm frukost på det kallla halvåret. Jag är altlid hungrig på morgonen (ja, på kvällen också
)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet