Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 365 ggr
[SweetRose]
0

Vad gör du?

Vad gör du just nu? Glad

Själv sitter jag och försöker lära mig Carry on my wayward son med Kansas på gitarren!

Loveradio
0

Jag ligger i soffan och Valle ligger vid mina ben, med huvudet på ena benet och sover. Sötnosen Kyss

Fast nu är jag hungrig och vill laga middag, men det får jag inte för då väcker jag honom. Jobbigt läge.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
0

Sitter här & gör ingenting. Ska snart krypa ner i sängen och se på tv. Är trött och sjuk Rynkar på näsan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SweetRose]
0

#1 Vad sött!

#2 Ajdå, krya på dig!

stina63
1

Jag sitter och håller på pilla på min nya hemsida som heter harmoni, Varför den heter så vet jag inte. Men jag ville ha en där jag kan lägga in lite bilder skriva om just harmoni eller måbra., kanske. Får se
Men sen har jag pågarnas hemsida också som jag har börjat på igen. Var ett tag sen jag la in lite bilder och uppdaterade där inne.

Snart ska jag lägga migKyss

pius314
0

Sitter och jobbar det sista för dagen, sen ska jag packa för en resa, och i morgon kl 05.15 kommer taxin :-)

Får bli lätt bagage, orkar inte packa en massa ikväll! och inte massa "vätskor" som fastnar i handbagage-kontrollen… (note to self Glad)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Så spännande kul pius vart ska du resa?Glad

pius314
0

Löndon, hoppas de inte strejkar bort en dag för oss… pass-nissarna ska ju strejka… shit, passet, var la jag det nu igen (note to self 2, glöm inte passet)

Loveradio
0

#7 Inte alls avundsjuk, inte alls avundsjuk, inte alls avundsjuk.. *försöker intala mig det* Men det går inte! Jag är jätteavundsjuk! Älskar London!

Du får ha det så trevligt där Skrattande

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

pius314
0

#8 tackar, ja det ska bli kul! Värsta julklappsinköpshögen är det förhoppning om… only the bag is the limit…

stina63
0

*7 Då får du ha en skön londonresa pius. Ska hålla tummarna så allt ordnar sig Glad

[SweetRose]
0

Åh, vad roligt! London är verkligen en undebar stad! Missa inte alla gulliga små marknader, där kan man hitta det mesta Flört

pius314
0

#10 Tack så mycket. Tycker att jag är rätt resvan, men det är alltid lite pirrigt om man fått med sig allt. Men det är klart har man bara passet och en plånbok så kan man ju överleva iaf…

Ha en fin fortsatt vecka här hemma med Skrattande

pius314
0

TS: lägg upp en video på låten nu då Flört

[SweetRose]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, lite pirrigt är det alltid att resa! Flört Själv ska jag snart åka själv över atlanten till mormor i Florida!

#13 Haha så duktig är jag inte ännu! Och jag tror ingen här vill höra mig sjunga *hosthost*  Men jag kan länka till orginalvideon som enligt mig är ett mästerverk av stora proportioner!

pius314
0

#14, kul. Ha de i florida :-)

aggeelin
0

Jag har varit ute och julshoppat. Det var "tomtekväll" på stan med 20% i många butiker. Jag har köpt pyjamaser åt de tre barnbarnen. En ny stekpanna åt oss. En fleecemorgonrock till mig och lite annat smått och gott. Det känner jag mig nöjd med. Tagit reda på en maskin tvätt och satt på en till. Innan dess var jag och tränade core och bastade en stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet