God morgon 28/11
God morgon Pius och alla andra livskvaliteare.
Vacker blomma!
Ha en riktigt bra dag!
#1 Tack, fotade den på Magnolia i somras
för alla som är i närheten av vara-slätten kan jag verkligen rekommendera ett besök. Supermysig trädgård för både barn och vuxna, restaurang (med en avskiljd hundtillåten avdelning) och SUPERTREVLIG personal!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon alla.
Det har "mojnat" ordentligt ute.
Idag ska vi försöka få tag på en sko respektive hatthylla till vårt omgjorda grovkök.
/Maria
Godmorgon!
I Söderhamn blåser det ordentligt till och från. Blir det inte värre än så här är det OK för min del. Snö har vi inte fått ännu. Jag saknar den. Men snöstormar kan jag vara utan. Ha en bra dag alla.
Godmorgon!
Här var det frost i morse, -2 och nästan vindstilla. Nu har solen kommit upp och det har börjat blåsa lite.
Har inte hittat nägra större skador efter stormen mer än en glasruta i växthuset och att plåtarna blåst av på ett av vedupplagen.
Men fy så mina nyputsade fönster ser ut! Full med skitbruna prickar! 
Så det blir nog fönsterputsning idag!
Undrar hur chik har det och har haft det? Hon bor ju lite stormkänsligt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Här är alla fönster vitprickiga av salt.
/Maria
God morgon
Nu har blåsten avtagit i Malmö i alla fall. Låg mycket märkliga saker på vägen i morse.
Bonussonen kom hem från Spanien i går med sin familj, de fick en otrevlig landning i stormen, men ner kom de i alla fall.
Zabelle
Godmorgon Lk..
solen skiner ute ser så skönt ut, Undrar hur det ser ut i malmö efter stormen.
Ska jobba kväll idag, Men vi ses i kväll
Ha en skön dag vänner
Ohaiyo minna-san!
Sitter i skolan i väntan på att lunchen ska öppna. Tänker döda lite tid med att kolla senaste My Little Pony Friendship is Magic avsnittet, hehe. Bra serie, faktiskt. Fast jag är också en mental femåring ibland, haha 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag på ER alla!!!!
På förmiddagen varit ute och flängt och rännt runt, varvar dock ned nu. Vid 15 är det sovdags för mig, dags att börja med långveckan på jobbet nu. Men det är helt ok, varit ledig i nästan 2 veckor så……..
Tänk det snöade här igår kväll och det ligger kvar men det är snorhalt ute. Tur man åker buss till jobbet. Den lilla snön som finns kvar är fin så man får njuta av det lilla ljus den ger.
Önskar Er alla en fortsatt trevlig måndag!!!!!
Kram
God eftermiddag på er!
Hoppas solen har lyst på er idag! Här i Jämtland har solen lyst på den snö som vi fick igår, det ger mig härlig energi!
Nu på det rast och vila på stället som de säger inom försvarsmakten.
❤❤❤
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Godkväll :)
Idag är det lite blåsigt. Och framförallt väldigt kallt… burr.
I förmiddags var det väldigt ljust ute konstigt nog! Solen tittade fram och det var blå himmel. Jättekonstigt. Men nu är det mörkt igen som i en grav med svarta gardiner ;) som min pappa brukar säga.
Har två paket att hämta i affären. Sitter här och tvekar om jag ska hämta dom idag eller imorrn. Det blåser ju så kallt och jag måste cykla då jag varken har körtkort eller bil. Usch vad jobbigt.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Godkväll!
Hoppas alla har haft en bra dag.
Själv har jag med hjälp av mamma byggt en ikeahylla. Den här gången klarade vi det utan sura miner ;)
Snart ska jag iväg och skaka lite rumpa på träningen.
God Kväll på er…Blåsten knyckte vår EL i går. Fy den..men vi fick till baka den för en stund sedan…
Ja vad det blåste o regnade. Har samma fönster på utsidan som innan jag tvättade dom i förgår…Så blir det i bland……
sakna lite människor här i dag, ser jag…
har dom blåst bort?? Någon som vet??
ja, ja.Dom dycker väl upp.
Fin kväll på er..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej alla!
Ett tag sen jag var här sen sist..har jobbat helgen, haft ett långt strömavbrott idag..och ska jobba inatt!
Ville säga hej och önska Er en fin kväll! 
Gokväll på Er.
Hoppas allt är bra. Har Du vart utan el Chik?. Inte bra. Men tur Du har nu.
Har varit på kurs i Göteborg idag. Tänkte taget tåget. Men tji fick jag. Det fick bli bilen. Lite färvånad. Tyckte inte det var nån större skillnad på trafik mot andra ggr motsvarande tid.
Visst är man beroende av el. Försvinner elen här så har vi inget vatten heller. Jo nu ljuger jag. Brunnen finns. Hink o rep har vi också 
Önskar er en fin kväll
Var rädda om varandra
Sisa..Huva mig. Jobba o så har du varit utan el..Fin jobb afton till dig…
Signemo.ja vi var de som inte fick någon el.phuuu..Det är ju det där med o ta av locket som bara väger Fläsk o hinka o bära..Jobbigt…
Men nu har vi el igen.Glad.
Fin kväll på er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gokvälls LK'
Så var denna dagen slut snart. Sängen väntar som vanligt på en…
Ha en skön kväll