Inslaget
Handlar Du ibland presenter..det gör väl alla ?
Låter Du affären slå in Dina presenter, eller vill Du själv välja papper ? Pyntar Du kanske paketen lite extra ? Eller struntar Du i, att slå in Dina presenter ?
Jag älskar att få fina paket! 
Beror på. Har dom färdiga kartonger eller snören med tryckt band på så får det va. Vill inte avslöja på utsidan vart paketet kommer från.
Annars går det bra!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Har jag finare papper själv byter jag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag gillar att göra "roliga paket"
Sonen önskade sig ett par finare skor en jul och vi skulle ge honom pengar vilket är en ganska tråkig present egentligen.
Jag gjorde ett "tittskåp" av en skokartong och fick tag i ett par små dockskor. Tapetserade väggarna med 50-lappar (som räckte till de riktiga skorna)
/Maria
Tycker det är roligt att slå in presenter. Så det gör jag oftast själv
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Gillar att göra mina egna paket :)
Vissa saker är svårare att slå in… vi gav en cykel till ett av barnbarnen för några veckor sedan. Jag knöt ett snöre i styret på cykeln och lät den stå kvar bakom bilen när vi kom. Resten av snöret packade jag in i ett fint paket med rosa papper med hål så snörändan stack ut.
Kul att se hennes min när hon följde snöret ut på gatan och fick se sin nya cykel :)
Zabelle
# 1 Härlig bild! 
Det beror på. Alla affärer ger inte den tjänsten. Men när de kan och vill så ber jag dem.
Fast en gång var det en tjej som var sämre än mig på detta så efter många försök och mycket papper, så sa jag att jag försöker själv hemma.
Jag fick en faslig massa meter papper av henne och hon såg lättad ut när jag gick! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Både ock här, plus att jag tycker det är skoj att slå in själv, meeeen, som oftast ligger de där och väntar, tills jag blir ute i sista sekunden och bara hafsar ihop paketen 
Använder även ofta begagnade presentpapper, som jag samlar ihop på diverse tillställningar. Brukar även använda tidningspapper ibland *S
Hm… Varför säger man slå in paket? Packa in paket, kan man säga så? Naeej, nu börjar jag svamla igen. Får ofta funderingar över vissa ord eller uttryck :))
# 9 Det var ju också en fundering jag inte tänkt på! Man SLÅR väl inte in paketen ??? 
Här har vi en liten affär, där det finns både kläder och heminredning. Dom gör jättefina paket..finare än innehållet ibland. Vet många som har dessa paket som en prydnad, sen dom tagit ur innehållet. Kul..
Min syster och jag får ofta "skäll" för att vi använder så mycket tejp när vi slår in paket. Vet en jul när den enda tejpen hon hade hittat var packtejp. Det var inte lätt att bryta sig in i dom paketen!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km