Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 472 ggr
Cristine
0

Okända platser.

Brukar ni ta bilen och åka på vägar ni inte varit på förr för att ni är nyfikna hur där ser ut?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Jodå! I jobbet så kunde man hamna långt ute i obygderna med en massa småvägar åt alla håll.

Och då blev det tillfälle att utforska vad som fanns längs de andra vägarna också när skiftet var slut. Ofta kunde man hitta bra genvägar som förkortade restiden.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Vi gör ofta "bilutflykter" även här i stan. Det är trevligt faktiskt.

Sist åkte vi omkring vid "Nya Varvet" här i stan där min man en gång gjorde "lumpen".

Där ligger bl.a en pytteliten kyrkogård där gamla skådespelaren George Rydberg ligger begravd.

/Maria

Cristine
0

Jag bodde nära vildmarken förut och där blev det otroligt många resor med 4-hjulingen. För de som gillar fiske är det ett superställe.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

De är roligt spännade åka iväg gå där man inte har varit innan,Glad

Namiko
0

Nu har jag ingen bil men jag brukar ta hunden och vandra iväg för att utforska nya vägar. Har flyttat runt en del i stan och vid varje flytt har jag fått ett nytt område att traska runt i och utforska alla småvägar som man aldrig gått efter förut och även skogar som man inte varit i tidigare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

fotokrafs
0

Ibland. Tycker som Stina
"De är roligt spännade åka iväg gå där man inte har varit innan"

Fridaaaa
0

Nix gillar inte att köra där jag aldrig har kört hehe Men "bara" haft Körkort 1½ år så :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

ja men så gör jag.

Vill ju veta. Är man nyfiken så blir det så.

När jag hade Hästarna så hade jag full koll på alla små vägar o stiga runt här..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Ja..alltid lika spännande att hitta nya vägar!   Glad