Besviken!!!
Fy tusan så besviken jag är!
För några veckor sedan beställde jag en bussresa till Syfestivalen 2011 i Älvsjö. Har sett fram emot det jättelänge. I går ringde en dam från bussbolaget och meddelade att resan är inställd pga för få anmälningar!
Jovisst kan jag ta tåget från Söderhamn till Gävle till Stockhlm till Älvsjö och tillbaka igen men…..nej det blir bara för mycket.
Usch vad trist. förstår att du är besviken.
/Maria
Nej men vad tråkigt! Aldrig kul när man ser fram emot något väldigt mycket och så blir det inte av!
Ja fy så tråkigt det är när det blir så..
Lider med dig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, jag blev verkligen besviken. Men jag läste någonstans att det kommer en ny Syfestival i februari. Jag får sikta in mig på den istället.
# 0
Syr Du mycket, cherstin..eftersom Du åker på symässa ? Tråkigt att du missade denna!
#5 Nej inte numera, det var mycket när barnen var små. Jag sydde det mesta till dem och ofta till mig själv också. Jag hade ändringssömnad som extraknäck åt en butik under några år och så fick arbetskamrater hjälp ibland.
Gud vad synd!!! Finns det inte något mer bolag som åker dit? Känner du någon i närhet som du kan hälsa på så att du kan åka ner och förena nytta med nöje. Om jag inte hade jobbat nästa helg hade jag velat gå på allt för hälsan. Brukar åka ner på den varje år, tycker den är kul och inspirerande. Lycka till och hoppas du kan åka dit ändå fast med en annan lösning.
Ser att mitt inlägg gått upp i rök.
Det är alltid väldigt frusttrerande när man gått och väntat på något och det inte blir av. Kan du inte sätta en liten annos i tidningen och fråga om någon ska dit.?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#7 Jag ringde turistbyrån och de hittade bara ett bussbolag som skulle köra och de ställde in resan. Jag har inga bekanta i närheten av Älvsjö som jag kan besöka.
#8 Avbokningen kom för sent för att jag skulle kunna annonsera efter ressällskap.
Jag är inte ledsen för det längre. Fick ju besök av dotter och barnbarn istället. Det blir inte så ofta eftersom de bor 20 mil från oss.
Och det blir ju en ny festival i februari. Får se fram emot det istället.
#9 Skönt att höra att det känns bättre nu. Besök av nära och kära kan uppväga en massa saker. Tur att det blir fler festivaler. Kram