Förbjudet
Det är väl dumt att förbjuda
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 1 Ja..förbjuder kanske man inte gör, men låter bli att skriva om sånt andra inte vill läsa då ?
Intressant att veta vad Ni tycker! 
jag tycker man ska få diskutera nästan vad som helst, men om det är ngt som kan vara stötande så kanske en varning i rubriken?
Tycker inget ska förbjudas, det är ju upp till var & en om man vill diskutera det eller inte:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Man kan ju hoppa över trådar som man inte gillar ämnet i. Eller ämnen där man inte har något att tillägga eller någon uppfattning.
Jag försöker hålla mig till positiva ämnen. Inte skriva klagotrådar, även om det ibland lockar…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Håller man sig inom skrivreglerna så är väl allt OK.
Säger som Gunilla. Är det något man inte gillar så får man väl låta bli att skriva eller läsa.
/Maria
Fritt fram tycker jag… gillar inte förbud.
Bättre att välja bort de ämnen man inte är intresserad av.
Vissa ämnen skulle jag aldrig diskutera i en öppen internet sajt, men det är ju upp till var och en.
Zabelle
Allt borde vara tillåtet sålänge det inte bryter mot några regleroch går på personer.
Man läser och besvarar det som intresserar helt enkelt.
Håller med Gunilla. o zabelle..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inga förbud! Säger som många andra att man behöver inte läsa allt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Håller också med Gunilla och Zabelle. Inget ska vara förbjudet. Men jag behöver inte gå in och kommentera på det jag inte känner för.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag tycker som Bumblis, att så länge man håller sig till skrivreglerna borde allt vara okej.
Man väljer själv i vad man vill vara med att diskutera, jag väljer själv bort många saker som jag inte vill vara med i diskussionerna om.