Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 529 ggr
[LucyInTheSky]
0

Sur, sur, sur..

Ingen förvarning alls.

Idag har de sågat ner alla de stora vackra träden framför huset! Hyresvärden har inte sagt ett ord om att de skulle ske alls. Jag blev jätte sur. Jag förstår att de måste ner och så för jag vill ju inte ha grenar genom taket i vinter om det blir mycket snö och storm. Men de kunde väl förvarna!

Sen var det ingen som brytt sig om att ta bort min fina pumpa och blomma jag hade på muren intill!! De hade bara låtit allt falla. Jävligt tur för dom att inget gick sönder.

Sen en sak till jag är fly förbannad på.. De har inte tagit bort de stora grenarna och bitar av stammen från min uppfart! Jag fick klättra över stenmuren för att kommain och klättra igen ut så jag kunde mata kaninerna!

Tänk om detta varit förra helgen!! Skulle jag bet min mormor som har svårt att gå klättra över muren för att komma in i huset?? För att uppfarten är full med träd? Fattar inte hur han tänker.

Alla plus poäng han hade i min bok är borta i kväll. Jätte sur!

KaiPon
0

Rawrggh blir sur då sånt händer. Tycker att man i alla fall kunde ta bort grenar och sån. Tänk om det var en rörelsehindrad som bodde där, lixom? Skrikandes

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cristine
0

Ja dåligt gjort, man delger hyresgästen och gör rent efter sig!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

Kanske inte var ägaren som sågade.

Kan ju vara så att ägaren till fastigheten har anlitat någon att såga ner. Sedan har han själv tänkt att ta bort det nedfallna.

Eller så har han anlitat någon för att göra allt. Och den han anlitat har kanske varit oseriös eller kanske rent utav svartjobbare. Ja inte vet jag.

Eller så har han gjort allt själv och är ovanligt klantig.

Om man hyr ut är det viktigt att informera. Då kan man nog lösa det mesta

Var rädda om varandra

Fridaaaa
0

Då blir man sur.
Sånt ska dem förvarna om, speciellt om dem inte tar bort grenar osv vid eran uppfart :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Kan förstå att du är sur!  Rynkar på näsan

aggeelin
0

Jag förstår helt och fullt att du är sur!! Skrikandes Det skulle jag också vara.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

lucy förstår att det är surt..Men det som är utanför din tomt, har man inget med o göra…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[LucyInTheSky]
0

Det är inte utanför min tomt.. Det är över hela min uppfart där min bil ska stå.