Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 954 ggr
[Sisa]
0

Kändisar!

Kollade lite på TV igår!  Håll med om, att det finns kändisar man bara inte kan med!

Vilka kändisar får Dej att känna avsky ?   Skrikandes

[peter54]
0

Avsky är kanske ett lite väl starkt ord, men det finns många, många jag inte kan med alls.

I värstaligan, såna som direkt föranleder kanalzappning ligger Ernst Kirschsteiger på topp, tätt följd av Rikard Sjöberg och Babsan.

Glad

Maria
0

Här känner vi nog väldigt olika.

Den som toppar min lista med bred marginal är Carola.

Har även svårt för Lena Endre och Persbrant.

(Ernst gillar jag skarpt)Flört

/Maria

Maria
0

Av någon anledning så kom jag att tänka på att jag tyckte väldigt illa om Hyland på sin tid.

/Maria

[peter54]
0

#2 Haha, ja det vore väl konstigt om alla kände lika för då skulle några av kändisarna snabbt försvinna ur kändisskapet.

Flört

Jag håller absolut med dig om Carola. Lena Endre gillar jag, men Persbrandt lirar i något slags mellanläge, skitjobbig emellanåt, men så glimrar han till rätt som det är. Som exempelvis hans engagemang för barn i svältdrabbade länder.

Jag kom just på ett par andra "big nono's" - Björn Ranelid och Ernst Brunner, uääh, jag får rysningar av obehag bara jag skriver namnen.

Flört

Maria
0

Ju mer man tänker ju fler kommer man påSkrattande

Ranelid kan jag inte riktigt bestämma mig förObestämd Inte hans "motståndare" Guillou heller. Spännande människor på ett sätt men….

Kicki Danielsson har jag väldigt svårt för också.

/Maria

[peter54]
0

#5 I min "domarebok" faller alla dansbandsartister under bilan, men supertöntarnas supertöntar är Torleifs och Lazze Stefans, yäck.

Skrattande

Maria
0

#6 Haha, jag håller med dig. Lazze Stefans slår nog alla rekord.Tungan ute

/Maria

[cherstin]
0

Skrattande Vad roliga ni är!!! Här fick man sig ett gott skratt.

Ja, nog finns det kändisar som jag tycker mer eller mindre om. Han i Jägarna, Jähkel, tror jag han heter. Tvi vale!! Filip o Fredrik likaså. Ernst gillar jag men är ganska så trött på alla inrednings och matlagningsprogram.

Carola kan jag inte med alls.

penke
0

Kändisar som är kända för det är kända för att
 vissat tuttarna i tv,kräks där eller bara varit skitstövliga i samma burk

de behöver inte mig för …"avskyns" skull
 det klara de på egen hand.

Då äter jag hellre en glass Tungan ute

penke

[peter54]
0

Glad Haha, ja för min del har Ernst Kirschsteiger suttit högst på TVs fjolltron sedan han första gången dök upp i rutan och jag kan inte ens se honom i en trailer för något TV-program.

För mig är han fjolligare än fröken Stork i Fablernas Värld Skrattande

Lennart Jähkel och Filip och Fredrik tycker jag precis som Mikael Persbrandt spelar i nån slags mellanliga som ibland liksom glimmar till ur sin lågvattenmärkesroll. Då ogillar jag det där andra radarparet Erik och Mackan mycket mer. Snacka om meningslös skit de levererar. samma med de där två som körde "ballar av stål". Fy för den lede vilka jobbiga karaktärer.

Flört

Maria
0

Jähkel tycker jag är underbar i "Pistvakt"Skrattande

Filip och Fredrik är också favoriter fast det finns delar man helst både håller för öronen och blundar.

Ikväll kommer ju programmet "Så mycket bättre". Jag är lite nyfiken på Thomas Ledin och E-type faktiskt.

Jag minns förra omgången att jag ovärderade mig totalt när det gällde Lill-Babs som jag alltid ogillat men efter det programmet så tyckte jag hon både var varm och hade "båda fötterna på jorden"

/Maria

Namiko
0

Nu är jag extremt dålig på kändisars namn men dom jag kan och verkligen inte tål är bland annat Carola, DiLeva, Sean Banan (och alla liknande), Anna Anka och alla dessa människor som blivit kända genom program som big brother där allt går ut på alkohol, sex och intriger. Måste lägga till han den där svenska tv-kocken med fett hår som bara får mig att äcklas både av honom som person och hur han hanterar och pratar om maten.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Karmatarerskanise
0

Lena Filipsson, Magnus Uggla och Thomas Dileva har jag lite svårt för.

[Sisa]
0

Alexander Bard var den jag tänkte mest på..Anna Anka kan jag inte heller med!  Skrikandes

Men jag gillar Babsan, Di Leva och Michael Persbrandt.  Robert Gustavsson då..vad tycker Ni om honom ?

Maria
0

Robert Gustafsson har fantastiska glimtar men han har också en del som knappt går att titta påTungan ute

/Maria

Karmatarerskanise
0

#14 Där påminde du mig om Alexander Bard.
Och de flesta Hollywoodfruar irriterar mig ganska mycket, alla utom Maria Montezami, för hon är härlig :)

[Sisa]
0

# 16  Henne gillar inte jag..tycker hon är mesig!

Maria
0

#16 Håller med Hera. Hon är knäpp men charmig på något visSkrattande

Kom på att jag är inte särskilt förtjust i Arne Weise.

/Maria

aggeelin
0

Jag säger Björn Ranelid, huvva! Jag vill inte se honom. Har försökt att lyssna på en ljudbok som han läser. Jag klarade varken av rösten eller bokens innehåll. Finns säkert fler…

Känner inte alls avsky, men är inte särskilt förtjust i Eva Dahlgren som ska vara med på "Så mycket bättre ikväll". Få se, kanske jag ändrar uppfattning efter att ha sett programmet.

Har inget emot Alexander Bard. Och sambon har hört honom föreläsa och det var jättebra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Jag gillar Weises son..tror han heter Andreas!  Kyss  Var med i Let´s Dance.  Arne..gammal och kanske något gaggig!  Tyst

KaiPon
0

Kändisar som jag avskyr är den typen av kändisar som är kända för att vara kända, om ni förstår vad jag menar. Exempel är Jersy Shore människorna.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Karmatarerskanise
0

#21 Fast de är väl mer kända för att skämma ut sig och förstöra levern ;)

KaiPon
0

#22 Och det är ju inte mycket bättre det heller..

Sen har vi ju Big Brother människorna typ.. Jag avskyr folk som gör vad som helst för att bli kända i allmänhet, egentligen..

Anders 50
0

Tänk att ni kunde räkna upp alla mina O-favoriter också….utom Robert Gustafsson, han är skön!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
0

#23 Haha nej, jag skrev ingenstans att det var bättre eller sämre Skrattande
Men, jag dömmer inte heller, vem vet varför dom väljer att vara med i sådana program egentligen.

KaiPon
0

#25 99% av alla sånna människor skulle jag tro gör det för sina 15 minutes of fame. Och då gör dom vad som helst för att bli kända också.

Sen finns det människor som är kända utan att i stort sett gjort nånting. Då handlar det oftast om rikemansbarn, typ..