Ditt kök
Ett bra kök ska vara snyggt och ge bra Livskvalitét..vad mer ?
Är Du nöjd med Ditt kök ? 
Har bara ett litet pentry och kan få plats med ett litet bord om jag vill. Men jag har ett matrumsbord precis utanför så det behövs inte. Har målat om luckorna så nu tycker jag där är ganska trivsamt. Lite större kök skulle jag nog velat ha men jag älskar lägenheten i sin helhet så det där med köket går bra.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Är ganska nöjd. Hade velat ha mer plats på diskbänken bara.
#3 Jättefint
Vi har gjort om köket ganska nyligen. Slagit ut väggar så att det går ihop med vardagsrummet och så fick jag min köksö som jag hade drömt om.
Jag är väldigt nöjd. Det är välplanerat och stora bänkytor.
Bra kök att jobba i och det går att vara flera när man lagar mat.
/Maria
Är jättenöjd, jag har ju ritat det själv och konstigt nog så visste jag för tre,år sedan att jag inte skulle nå till några hängande skåp på väggarna
Så det blev en lång soffa med lådor i stället.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Tack!
Ser nu att min gardinstång är helt skev :S Få köpa nya, de vi har nu är ändå så fruktansvärt fula.
Enda skåp jag har på väggen och där har jag bara kryddorna dit jag når bra.
Jag är nöjd med mitt kök nu, Har nyliggen målat om både väggar
skåpsluckorna och kakeln.
När jag flyttade hit så hade han som hade bott innan här heltäckningsmatta i köket under bordet.. Sen var väggar och resten av golven grönt., Mycket grönt här.
#7 Snyggt Christine
/Maria
Jag kan inte säga att jag tycker om mitt kök, det enda som gör att jag är nöjd med det är dörren :P Tapeterna är 20 år gamla och det syns, det är alldeles för lite bänkyta och det känns ganska felplanerat. Men som sagt, det finns en dörr som jag kan stänga dit och det gör att jag kan leva med det.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Behöver måla luckor och lådor + tapetsera om men älskar mitt kök. Kommer bli ännu finare sen när vi fixat till det.
Det enda som saknas är en diskmaskin då hade det blivit helt perfekt.
Fina bilder på era fina kök! Vissa är nöjda..vissa är mindre nöjda. Kanske är det så, att det saknas alltid nåt ?
Vi har gjort som Humlan, tagit upp en vägg och fått gott om plats..både vad det gäller bänkar och utrymme. Det är väl det man tänker på i första hand, om man gör om sitt kök. Plats att laga mat och att umgås! 
Håller med om att det är fina kök ni har.
Jag triv bäst i kök när jag är borta hos någon.
/Maria
# 13 Det gör jag med..för det mesta sitter man i köket! 
Ja vi sitter gärna i köket, dessutom har jag satt hjul på bordet så det är lätt att ta plats och att komma åt allt som finns i lådorna!
Tack Humlan!!
Jag är nöjd med köket. Det har gott plats i lådor och skåp. Jag är glad att vi har så många utdragslådor för t ex specerier, mycket praktiskt. Det jag kan sakna är ett större kastrullskåp. Vi har matrum tillsammans med köket, snyggt och praktiskt.
Jag trodde att jag hade en bild av köket men inte. Den här bilden är från andra änden av köksrummet-matbordet, det är ett gammalt skåp som jag ärvt efter min mormor och morfar. Det tycker jag mycket om (vi har målat om det från brunt till grått och så målat ett hörnskåp i samma färg) Jättenöjd med skåpen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jättesnyggt Agge!
Jag är rätt nöjd med mitt kök. Det är rymligt. Saknar dock en diskmaskin.
Är framförallt nöjd med köksmöblemanget som jag målat om själv.

Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Åh, så fina kök ni alla har
/Maria
Kul att få se era kök!! 
Nja sådär nöjd. Velat måla om skåpsluckorna igen men var bara 2 år sedan dem målades om så får vara den färgen det är xD Annars är det mest småfix =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Mysigt, bra att ni båda får plats..avlång hund i avlångt kök!
#19 Javisst kan du vara nöjd, fin grupp!
#21 Vilket ombonat kök Signemo!
Tycker Du Christine?
.
Själv tycker jag inte att jag fått till det där rikigt hemtrevligt mysiga än. Men det kommer. Tycker ju om gamla saker. Har fått upp en gammal klocka iallafall, och små koppar saker men det syns inte här.
Mitt optimala kök skulle ligga i ett artonhundratalshus, med lågt till tak., en vedspis upp till i köket, trasmattor och inredning i pärlspont.
Men vårt hus är ju från 1980 och vi tyckte det blev jättebra i det.
Var rädda om varandra
Kan lägga upp på vårat kök ikväll eller imorgon, stökigt där just nu haha
Inget kök är det andra likt..men alla lika fina!
# 29 Då får Du ju städat med! 
#30 Ja ska göra det idag, hann inte går ;)
Så ni får se bild ikväll ^^,
Mycket blått kan jag säga att mitt kök är haha