Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 550 ggr
[Sisa]
0

Mera TV!

Betalar Ni för extra tv-kanaler, eller har Ni dom vanliga ?

Vilka kanaler är för Er värda, att beställa extra ?    Glad

Sophey
0

Jag betalar extra for att kunna ha Boomerang.

Jag har flyttat hemifran, flyttat utomlands, forlovat mig och borjat skaffa en riktigt bra vuxen framtid men ack kan jag inte leva utan barnprogram.

Medarbetare på matlust

Fridaaaa
0

Har viasat, guldpaketet, så har över 100 kanaler. Betalar 29 kr/månad för vi har trillingkort tillsammans med min sambos mamma & styvpappa som bor 600-700 meter här ifrån, dem har 2 kort, vi har 1 :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Vi har SVT1, SVT2, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, 7an, TV8, Kanal 9, TV11, TV4 sport och Kunskapskanalen. Ingår i hyran. Har inte tänkt tanken på att skaffa ytterligare kanaler.

[LucyInTheSky]
0

Gratis kanalerna inbygd box i tvn. Så har 1, 2 4 och 6:an plus alla SVT kanalerna.

Tittar typ aldrig på tv på det viset ändå. Ser mest på mina serier och dvd filmer.

Cristine
0

De vanliga!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Namiko
0

Jag har inga alls. Eller, jag har om jag vill men för tillfället så är min tv undanstoppad och antennkabeln utlånad. Använde den knappt ändå till något annat än att spela lite tv-spel ibland. Hade jag inte haft tv-spel hade jag gjort mig av med tv:n helt och hållet.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Bybo
0

Inga extra kanaler

aggeelin
0

Sambon gillar att titta på tv så vi har en del kanaler. Det är sällan något att se ändå. Vi ser gärna film men jag tycker att det sällan är någon när jag vill sitta framför tvn.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Har Viasat Guld. Där ingår alla kanaler som jag är intresserad av.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Vet att vi har extra kanaler.Men inte vad dom heter,Skäms

Lena.P är jag i verkliga livet.